۰ نفر

عربستانی ها می خواستند یک استقلالی را بازداشت کنند

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 534752
عربستانی ها می خواستند یک استقلالی را بازداشت کنند

ناظر کنفدراسیون به شدت عصبانی می‌شود و حتی استقلالی‌ها را تهدید می‌کند که فرد متخلف را به پلیس معرفی می‌کند تا بازداشت شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر ورزشی ، حدوداً ۴۰ روز از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد. مسابقاتی که استقلال توانست با ارائه نمایشی مطلوب از گروه خود تحت عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شود و الاهلی عربستان با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی و صرف هزینه‌های گزاف، راه به جایی نبرد.

این دیدارها تمام شده و حاشیه‌های آن نیز به تاریخ پیوسته است ولی به نظر می‌رسد همچنان برخی مسائل وجود دارد که به دلایل مختلف افشا نشده است. از جمله این موارد، اتفاقی  بود که در عربستان و دقایقی پیش از آغاز یکی از دیدارهای آسیایی نماینده کشورمان به وقوع پیوست.

ظاهراً چند دقیقه قبل از اینکه یکی از دیدارهای استقلال آغاز شود، ناظر کنفدراسیون که در کنار زمین حضور داشته است، نسبت به کارت شناسایی یکی از عوامل تدارکاتی استقلال کنجکاو می‌شود و آن را دوباره بررسی می‌کند. در جریان این بررسی مشخص می‌شود آی‌دی کارت مورد نظر در واقع متعلق به یکی دیگر از استقلالی‌ها بوده  و آن شخص اصلاً راهی عربستان نشده است! ناظر کنفدراسیون به شدت عصبانی می‌شود و این کار را برخلاف مقررات اعلام می‌کند. او حتی استقلالی‌ها را تهدید می‌کند که فرد متخلف را به پلیس معرفی می‌کند تا بازداشت شود. البته مقامات باشگاه استقلال وارد عمل شده و قضیه را حل می‌کنند تا دردسر بزرگی برایشان در عربستان ایجاد نشود و داستان ختم به خیر شود.

استفاده از آی دی کارت دیگران در لیگ برتر ایران اتفاق چندان عجیبی تلقی نمی‌شود!