۰ نفر

واکنش وحید هاشمیان به حضور کریم باقری در تیم ملی

۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵
کد خبر: 531590
واکنش وحید هاشمیان به حضور کریم باقری در تیم ملی

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنگ‌کنگ را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که مقابل این تیم باید باهوش بازی کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، وحید هاشمیان درمورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده‌سازی کیش اظهار داشت: فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بهترین شرایط برای تیم ملی فراهم شود. خوشبختانه پرواز اختصاصی داشتیم. ضمن اینکه باید از مسئولان کیش هم تشکر کنم که در مدت اخیر تلاش کردند تا شرایط را برای تیم ملی به صورت ایده‌آل تبدیل کنند. در هتل خوبی اسکان داریم و تیم پر روحیه است. خوشبختانه اتحاد و همدلی و دوستی خوبی در تیم ایجاد شده است.

وی درمورد دیدار با هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: باید بازی به بازی فکر کنیم. مقابل این تیم باید باهوش ظاهر شویم. حریف را آنالیز کرده و براساس آنالیزها، طراحی تمرین کرده‌ایم. امیدوارم در اولین بازی بتوانیم مردم را شاد کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اردوی آماده‌سازی کیش گفت: بخاطر هماهنگی با شرایط بحرین به کیش آمدیم. اگر خیلی زود می‌آمدیم شاید خطرناک بود؛ ضمن اینکه 12 روز هم در منامه خواهیم بود و فکر می‌کنم این شرایط خوب باشد.

هاشمیان در مورد بازگشتش به تیم ملی در مسابقات انتخاب جام‌جهانی 2006، عنوان کرد: در آن سال کار سختی برای صعود داشتیم و باید در قطر و عمان به مصاف تیم ملی این کشورها می‌رفتیم. گرمای هوا، فشار میزبان و حضور تماشاگران کار را برای ما سخت می‌کرد، اما اتحاد و همدلی بسیار خوبی ایجاد شده بود. در آن مقطع زمانی، چند سال از تیم ملی دور بودم، اما وقتی احساس کردم که تیم ملی به حضورم نیاز دارد و دیدم که اتحاد و همدلی خوبی ایجاد شده، تمام مشکلات را کنار گذاشتم و به تیم ملی کشورم برگشتم.

وی افزود: حالا هم شاهد اتحاد ملی و دوستی بین بازیکنان هستیم. بازیکنان خوبی در ترکیب تیم ملی داریم و حیف است که این بازیکنان در جام‌جهانی حضور نداشته باشند. در دو بازی آخر مقابل بحرین و عراق باید بگویم که به خودمان باختیم. تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد و من به توانایی بازیکنان اعتقاد دارم. ما باید تلاش کنیم که مردم را شاد کنیم، چراکه این وظیفه ما است. تلاش خواهیم کرد در پایان مسابقات مردم شاد باشند و از آنها می‌خواهم که برای ما انرژی مثبت بفرستند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران که با برنامه ورزش و مردم گفت و گو می کرد در خصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی گفت: کریم باقری علاوه بر توانایی فنی، از نظر شخصیتی هم جایگاه گزینه خوبی است. می‌توانیم از تجربیات وی در کادر فنی تیم ملی استفاده کنیم. ضمن اینکه باقری ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و این موضوع می‌توان مفید باشد. در مجموع از انتخاب باقری خوشحال هستم.