۰ نفر

چه خبر از پرونده استراماچونی؟

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 528823
چه خبر از پرونده استراماچونی؟

مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی در واکنش به پرونده مطالبات استراماچونی، اظهارات کوتاهی به میان آورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پرونده مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال، همچنان یکی از مهم‌ترین مسائل باشگاه استقلال است؛ پرونده‌ای که همچنان زیر و بم آن به صورت کامل مشخص نشده است و برای حل و فصل شدن آن باید منتظر روزهای آینده ماند. سال گذشته استقلال به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو محکوم شد. مدیران استقلال قصد دارند حکم این پرونده را به دادگاه CAS ببرند و در تلاش هستند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند.

باشگاه استقلال قبل از اینکه پرونده خود را به دادگاه CAS ببرد، باید مشروح این پرونده را که آن را گرندز رای عنوان می‌کنند دریافت کند. مبلغ قابل توجهی برای دریافت مشروح رای پرونده استراماچونی پرداخت می‌شود و همچنان تیم حقوقی باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند هر چه زودتر به مشروح این پرونده دست پیدا کند.

مدیران استقلال در تلاش هستند لایحه‌ای که به عنوان دفاعیات این پرونده عنوان خواهد شد به فیفا ارسال کنند اما به نظر می‌رسد باشگاه استقلال با توجه به درگیری‌های اخیر، نتوانسته است این مساله را به طور کامل حل کند و تا اینجای کار استراماچونی با همان رای یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو کار  خود را پیش می‌برد. همچنین در این بین، گفته می‌شود در صورت قطعی شدن رای، ۵ درصد سود روزشمار به مطالبات استراماچونی تعلق می‌گیرد که این مساله کار استقلال را سخت‌تر خواهد کرد.

در یکی از این اظهارات، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص رای پرونده استراماچونی اظهار کرد: ما اقداماتی انجام خواهیم داد تا این مبلغ کاهش پیدا کند. تیم حقوقی ما در داخل کشور تغییر کرده، اما نماینده ما در فیفا همان فرد قبلی است. فکر می‌کنم ۶-۷ ماه طول بکشد تا این پرونده به نتیجه نهایی برسد. فکر می‌کنم تا پایان فصل فرصت برای پرداخت داشته باشیم. این را باید بگویم که از طرف استراماچونی پنجره‌های استقلال تهدید نمی‌شود.

همین مسائل باعث شد تا گفت‌وگوی کوتاهی با فردریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی داشته باشیم. در خصوص مطالبات این مربی ایتالیایی بود.  همانطور که گفته شد مقدار پول در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو است و در ادامه در مورد وضعیت فعلی پرداخت و اینکه چگونه او در واقع پول را دریافت می کند، سوالاتی مطرح شد. همچنین در پایان این مساله مطرح شد، در صورت رفتن این پرونده به دادگاه CAS، آیا آقای استراماچونی پیروز این پرونده خواهد شد؟

پاستورلو در واکنش کوتاهی اظهار کرد: متاسفم. فعلا صحبت کردن در این مقطع اهمیتی ندارد و من برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

صحبت‌های مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی نشان می‌دهد که شرایط برای آبی‌پوشان همچنان پابرجاست و شاهد هیچ تغییر مثبتی به نفع استقلال نیستیم. با این وجود باید دید، در آینده چه اتفاقاتی برای پرونده آندره‌آ استراماچونی رخ می‌دهد و استقلال می‌تواند مبلغ مطالبات خود را کم کند یا قرار است اتفاقات دیگری برای آبی‌پوشان رقم بخورد.