۰ نفر

مجیدی: در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۴۵
کد خبر: 527803
مجیدی: در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر استقلال تهران مقابل پرسپولیس گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. آنها از تک موقعیت استفاده کردند و بردند

وی ادامه داد: قاعده دربی همین است. هر کس از موقعیت هایش استفاده کند برنده می شود. مسئولیت باخت را به گردن می گیریم. بازیکنانم خوب بازی کردند. خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: واقعا باعث تاسف است که وزیر یک مملکت اینقدر شعور ندارد که قشری از هواداران استقلال جوانان هستند که با برد و یا باخت این تیم ها یک هفته زندگی می کنند و وی چنین رفتاری می کند. البته او وزیر است که وضع مملکتش هم اینگونه است. امیدوارم یک وزیر سطح و شعور یک وزیر را هم داشته باشد.

مجیدی ادامه داد: پنالتی که برای ما گرفته نشد همه چیز را به هم ریخت. این صحنه قطعا تاثیرگذار بود. حداقل مستحق شکست نبودیم.

او درباره عدم گلزنی مهاجمان استفلال تاکید کرد: واقعیت همین است و من باید بگردم و این مشکل را حل کنم. ما پس از بازی های آسیایی گل نمی زنیم. باید این مشکل را حل کنیم.

او درباره عصبانیت سیاوش یزدانی در طول بازی گفت: من عصبانیتی از او ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی نکردن بابک مرادی در دیدار برابر پرسپولیس نیز گفت: بابک مرادی قبل از بازی از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی کند.

وی درباره یک امتیاز از سه دیدار قبلی استقلال و بازی های بعدی که باید به جام حذفی برود یادآور شد: تمام تمرکز و نیروی خودمان را در جام حذفی می گذاریم. من زیاد باخت مقابل پرسپولیس را در دوران بازی ام تجربه نکردم. تمام تمرکز خودمان را باید برای جام حذفی بگذاریم. بازی حساسی داریم.

سرمربی استقلال درباره عصبانیت بازیکنان این تیم تصریح کرد: به هر حال حساسیت هایی وجود داشت و وقتی گل خوردیم خیلی تمرکز نداشتیم و شاید همین موضوع دلیل عصبانیت هایی باشد که می گویند.