۰ نفر

داور دربی۹۵ را بهتر بشناسید + عکس

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲
کد خبر: 527371
داور دربی۹۵ را بهتر بشناسید + عکس

محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی از سوی کمیته داوران انتخاب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ محمدرضا اکبریان که برای اولین بار قضاوت شهرآورد پایتخت را عهده دار خواهد بود، در لیگ بیستم ۶ تجربه قضاوت و آخرین‌ بار در مصاف هفته نوزدهم نفت مسجدسلیمان و تیم نساجی مازندران به عنوان داور وسط در میدان مسابقه حضور داشته است.

این داور کرجی تا به حال ۱۹ مسابقه را برای پرسپولیسی‌ها قضاوت کرده است و در این بازی‌ها قرمزها موفق به کسب ۹ برد، ۴ تساوی و ۶ باخت شده اند و جمعه شب برای بیستمین بار قضاوت دیدارهای پرسپولیس را عهده دار خواهد شد. نکته جالب حضور اکبریان به عنوان داور برای سرخپوشان این است که پرسپولیسی‌ها حدود ۴ سال است که با قضاوت این داور کرجی شکستی را تجربه نکرده اند.

محمدرضا اکبریان

اکبریان برای آبی‌ها از مجموع ۱۳ بازی که قضاوت دیدارهای این تیم را بر عهده داشته است، آبی‌پوشان ۶ برد، ۳ تساوی و ۴ باخت کسب کرده اند. آخرین قضاوت اکبریان برای آبی‌ها به بازی این تیم برابر تیم گل گهرسیرجان در هفته نهم لیگ برتر همین فصل باز می‌گردد. دیداری که یکی از پر حاشیه‌ترین قضاوت‌های این داور کرجی را برای او به ارمغان آورد؛ چرا که او در آن بازی مجبور به اعلام ۲ پنالتی برای آبی‌ها و یک پنالتی برای سیرجانی‌ها شد.