۰ نفر

طوفان طارمی در پورتو ادامه دارد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱:۵۰
کد خبر: 527007
طوفان طارمی در پورتو ادامه دارد

تیم فوتبال پورتو توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود تیم فارنسی را پنج بر یک شکست دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال از ساعت ۲۳:۴۵ میزبان فارنسی رده هفدهمی بود و موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. 

«مهدی طارمی» که در این روزها درخشش خیره کننده ای در فوتبال اروپا دارد، امشب نیز بار دیگر توانست ارزش خود را نشان دهد و در هر چهار گل تیمش موثر باشد. مهاجم ایرانی تیم پورتو که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت در دقیقه ۶ و از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

طارمی در دقیقه ۱۴ نیز با یک پاس زیبا مارتینز تونی را تک به تک کرد و این مهاجم از فرصت بدست آمده استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ملی پوش کشورمان در دقیقه ۲۰ نیز با یک پاس دیگر لوییس دیاز را صاحب موقعیت کرد و گل سوم پورتو با یک ضربه فنی بدست آمد.

مهاجم بوشهری پورتو در دقیقه ۵۹ عملکرد بسیار خوبش را کامل تر کرد و موفق شد با یک ضربه تمام کننده گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر برساند.  

طارمی در دقیقه ۶۳ تعویض شد و جای خود را اوانیلسون داد. 

ژوآئو ماریو در دقیقه ۸۴ بازی گل پنجم پورتو را وارد دروازه حریف کرد. بعد از آن تیم حریف نیز توانست از اشتباه مدافعان پورتو استفاده کرده و کار را پنج بر یک کند. 

پوتو با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. تیم اسپورتینگ لیسبون نیز با ۷۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پورتو در صدر جدول قرار دارد.