۰ نفر

شرط عجیب استقلال برای ترانسفر قایدی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۹
کد خبر: 526086
شرط عجیب استقلال برای ترانسفر قایدی

مهدی قایدی ستاره تیم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که این درخشش مصادف شد با پیشنهادات وسوسه انگیزی که برای او از تیم‌های خارجی رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با قرار گرفتن در صدر گروه سوم راهی یک هشتم نهایی شد که درخشش مهدی قایدی ستاره جوان و بوشهری آنها در این موفقیت بی تاثیر نبود.

بدیهی بود بعد از درخشش وافر این بازیکن ۲۲ ساله، پیشنهادات خوبی از تیم‌های ثروتمند حاشیه خلیج فارس به او برسد و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، دو سه تیم متمول حاشیه نشین پیشنهادات اغوا کننده‌ای به او داده‌اند.

در این مورد پیگیری‌هانشان می دهد در صحبت‌هایی که از سوی باشگاه با قایدی صورت گرفته، برای ترانسفر این بازیکن جوان یک شرط مهم گذاشته شده و آن شرط هم این است که استقلال یا این فصل را با یک جام به پایان برساند و یا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

استقلالی‌ها امیدوارند با ادامه درخشش قایدی به همراه دیگر بازیکنان استقلال در این فصل، تیمشان با عبور از الهلال و سایر رقبای آسیایی به فینال این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.