۰ نفر

واکنش شدید به جدایی کمالوند از استقلال + عکس

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبر: 525809
واکنش شدید به جدایی کمالوند از استقلال + عکس

ستار همدانی‌، کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم استقلال با اشاره به نحوه جدایی فراز کمالوند از این تیم در میانه های راه گفت: مگر استقلال تیم محلی است که این طور باید با نفراتی که می‌خواهد، قرارداد ببندد؟

به گزارش‌ اقتصاد آنلاین به‌ نقل از ‌مهر،‌ در‌ تحلیلش‌از وضعیت آبی‌پوشان پس‌از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: آبی پوشان توانستند در لیگ قهرمانان عملکرد موفقی داشته و در گروه خود صعود کنند. کادر فنی حالا باید تفکرات بازیکنان را از لیگ قهرمانان بیرون کرده و آنها را آماده حضور در لیگ داخلی کنند.

وی افزود: لیگ قهرمانان یک ویترین خوبی بود که بازیکنان با انگیزه بیشتری در آن حضور پیدا کردند و حالا باید این انگیزه را در لیگ داخلی به کار ببرند تا استقلال بتواند نتایج خوبی کسب کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد تأخیر دو روزه در شروع دوباره لیگ بیستم اظهار داشت: این تأخیر می‌تواند برای تیم‌هایی که از لیگ قهرمانان بازگشته‌اند، مثبت باشد. یک ریکاوری خوب و تمرینات منظم باعث خواهد شد که بازیکنان با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان خود بروند اگرچه شاید برای دیگر تیم‌ها این تأخیر مثبت نبود اما چهار تیمی که از لیگ قهرمانان بازگشتند، به طور حتم از این فرصت به بهترین نحو استفاده می‌کنند.

فراز کمالوند

وی در مورد‌جدایی کمالوند از استقلال تصریح کرد: من دوست نداشتم که او از استقلال جدا شود. ترکیب مصطفوی، کمالوند و مجیدی، ترکیب بسیار خوبی بود اما کمالوند سالهاست سرمربی است و او هم با توجه به شرایطی که داشت، به سایپا رفته و امیدوارم بتواند در آنجا موفق باشد.

7

انتقاد به نحوه جدایی کمالوند از آبی‌ها:مگر استقلال تیم محلی است؟

هافبک پیشین استقلال گفت: من از جدایی کمالوند ایراد نمی‌گیرم اما نوع قرارداد بستن او ایراد داشت. مگر استقلال یک تیم محلی است که این طور باید با نفراتی که می‌خواهد قرارداد ببندد، چه کسی باعث این قرارداد بوده است و چرا چنین قراردادی بسته می‌شود تا کمالوند بتواند به راحتی از استقلال جدا شود.

همدانی در پاسخ به این پرسش که اعضای هیئت مدیره هم اعلام کرده بودند از جدایی کمالوند بی خبرند؟ گفت: این هم علت دیگر است. مگر می‌شود اعضای هیئت مدیره ندانند که مربی تیم می‌خواهد از استقلال جدا شود!؟ این اتفاق نشان می‌دهد که بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل همدلی وجود ندارد. البته این موضوع به امروز و دیروز بر نمی‌گردد بلکه سالهاست این مشکل در استقلال وجود دارد و همانند یک حلقه گمشده می‌باشد. مدیران استقلال در این خصوص باید شفاف به مردم توضیح دهند که چرا چنین اتفاق ناخوشایندی رخ داده است.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر ذوب آهن اظهار داشت: آبی‌ها در اولین بازی خود برای شروع دوباره لیگ باید به مصاف ذوب آهنی بروند که با مجتبی حسینی نتایج خوبی کسب کرده است. تغییراتی که در کادر فنی ذوب آهن به وجود آمده باعث شده که این تیم منسجم‌تر از قبل فوتبال بازی کند و حالا کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن به دنبال این هستند که بتوانند استقلال را در تهران زمین گیر کرده و امتیازات را از آن خود کنند.

همدانی در مورد شرایط آبی پوشان خاطرنشان کرد: استقلال بدون وریا غفوری و محمد نادری به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. آبی‌ها این روزها در اوج آمادگی و شرایط خوب بدنی هستند و اگر به نکاتی که کادر فنی به آنها می‌گوید، گوش دهند به طور حتم می‌توانند برنده این دیدار حساس باشند.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دربی جمعه آینده می‌تواند در نتیجه بازی‌های استقلال و پرسپولیس در این هفته تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: باید بپذیریم که هر بازی سه امتیاز دارد. استقلال و پرسپولیس هر کدام برابر یکدیگر ببرند، ۶ امتیاز کسب نمی‌کنند اما این بازی چون شرایط خاصی دارد و همه چشم به آن دارند، می‌تواند تأثیرگذار باشد. تیمی که از لحاظ روحی و روانی خود را آماده این بازی کند، به طور حتم برنده خواهد بود اما با شناختی که از کادر فنی دو تیم دارم، بعید می دانم سه امتیاز تقابل برابر تیم‌های اصفهانی را فدای دربی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هواداری نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید، هر تیمی که برنده باشد می‌تواند دل هواداران را شاد کند و باید امیدوار باشیم که هر چه زودتر این ویروس منحوس در کشور مهار شود تا باز هم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌های کشورمان باشیم.