۰ نفر

ادامه ناکامی بوکس ایران در رینگ جهانی

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵
کد خبر: 521874
ادامه ناکامی بوکس ایران در رینگ جهانی

تیم بوکس جوانان ایران بدون کسب حتی یک مدال، به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان جوانان ۲۰۲۱ لهستان، روز دوشنبه ۳۰ فروردین دو بوکسور ایران در مبارزات مرحله یک چهارم‌نهایی اوزان ۶۹ و ۹۱ کیلوگرم به روی رینگ رفتند که با باخت مقابل حریفان، از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا تیم ایران بدون کسب مدال به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

فرهاد مرادی بوکسور ۶۹ کیلوگرم ایران که پیش از این مقابل بوکسورهای لتونی و مغولستان به برتری رسیده بود، در مرحله یک چهارم نهایی ۴ بر یک مقابل «آشالائف» از روسیه شکست خورد تا در دستیابی به مدال ناکام باشد.

پیش از او نیز در وزن ۹۱ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری که پیش از این مقابل بوکسورهای کلمبیا و جمهوری چک به برد رسیده بود، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «دادائف» از روسیه رفت و با قبول شکست حذف شد.

به این ترتیب پرونده تیم بوکس جوانان ایران در این رقابت‌ها بدون کسب مدال بسته شد تا همچنان ناکامی بوکس ایران در رده‌های مختلف سنی رقابت‌های جهانی ادامه پیدا کند. بوکسورهای ایران تا کنون در رینگ مسابقات جهانی کسب مدال نکرده‌اند.

ترکیب اعزامی تیم ایران به این رقابت‌ها:
وزن ۴۹ کیلوگرم، مهدی پرویزی
وزن ۵۲ کیلوگرم، مصطفی ریگی
وزن ۶۰ کیلوگرم، رامین بابالو
وزن ۶۴ کیلوگرم، امیررضا شکاری
وزن ۶۹ کیلوگرم، فرهاد مرادی
وزن ۹۱ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری
وزن ۹۱+ کیلوگرم، مهدی جشنانی

هدایت تیم جوانان ایران در این رقابت‌ها را رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی، مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و سیدمهدی ابراهیمی به عنوان مربی بر عهده داشتند.