۰ نفر

گل‌محمدی: شرایط سخت بود ولی بردیم

۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱:۰۰
کد خبر: 520636
گل‌محمدی: شرایط سخت بود ولی بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با الوحده سه امتیاز را با سختی زیاد به دست آوردیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: در این تورنمنت‌ها در بازی اول همیشه سه امتیاز مهم است. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را با سختی زیاد به دست بیاوریم. مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم.

وی افزود: مقابل تیمی بازی داشتیم که شانس صعود به مرحله بعد را دارد و بازی خوبی را بخصوص در نیمه دوم انجام داد. سختی‌های زیادی را متحمل شدیم هم برای ترانسفر به این شهر و هم کیفیت تمریناتی که در دو روز گذشته در گوا داشتیم در حدی نبود که انتظار داشتیم. از بچه‌ها خیلی تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند آن هم  در این شرایط جوی. این پیروزی را به همه هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنیم. امیدوارم در ادامه نتایجی بگیریم که در نهایت منجر به صعودمان از گروه شود.

سرمربی پرسپولیس درباره تاکتیک تیمش برای عبور از دفاع الوحده عنوان کرد: نیمه اول توانستیم نتیجه را به دست بیاوریم. بازیکنان ما با پاس‌های کوتاه و استفاده از فضا به حریف فشار آوردند. چند موقعیت خوب هم در نیمه اول داشتیم و فرصت طلب بودیم و در نهایت توانستیم هم خوب دفاع کرده و هم از فرصت استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

گل‌محمدی در مورد تعویض‌های تیمش در نیمه دوم، گفت: با حضور بازیکنان تعویضی انرژی تازه‌ای به تیم دادیم. آل‌کثیر، کامیابی‌نیا و شجاعی توانستند به تیم کمک کنند. ما یک تیم خوب هم بیرون زمین داشتیم که خیلی کمک کردند.