۰ نفر

پیشنهاد قرارداد مادام‌العمر برای مسی

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰
کد خبر: 517704
پیشنهاد قرارداد مادام‌العمر برای مسی

خبرنگار اسپانیایی از ایده بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی با این باشگاه پرده برداشت و مدعی شد که لاپورتا به فکر قرارداد مادام العمر با فوق ستاره آرژانتینی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، روزهای خوبی در بارسلونا سپری می‌شود و بارسلونا اکنون سعی دارد برای قهرمانی در لالیگا و کوپا‌دل‌ری بجنگد و بتواند 2 قهرمانی در این فصل پر فراز و نشیب بدست آورد. این مسئله باعث شده تا مسی نیز به روزهای اوج و شادمان خود بازگردد و شایعات مبنی بر ماندن لئو در این باشگاه قوت گیرد.

به گفته رسانه‌ها و من جمله یورواسپورت، اندیشه مسی برای تمدید با بارسایی‌ها مشخص است. او از مدیریت آبی‌اناری‌ها می‌خواهد تا تیمی در حد و اندازه‌های نام بارسا برای قهرمانی در 3 جام (لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا) تشکیل گردد و او بتواند بار دیگر قهرمان اروپا شود. آخرین قهرمانی بارسلونا به سال 2015 بازمی‌گردد، جایی که لوئیس انریکه با مثلث MSN توانست یوونتوس را شکست دهد و به سه‌گانه تاریخی دست یابد. پس از سال 2015 مسی و بارسا هر بار به شکلی تحقیرآمیز از این رقابت کنار رفتند و حالا لئو می‌خواهد تیمی تشکیل گردد که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

از طرف دیگر «خوان خیمنز»، خبرنگار اسپانیایی سایت آ.اس مادریدی که بارسلونا قصد دارد با پیشنهاد مالی مناسب بتواند مسی را برای ماندن متقاعد کند. او نوشت که همانگونه که در مناظره‌های انتخاباتی هر 3 نامزد بارسلونا ادعا کردند، لاپورتا نیز همچنان بر این ایده باقی مانده که بتواند یک قرارداد مادام العمر با مسی ببند. قراردادی که باعث یکی شدن برند بارسلونا و لئو شود و این باشگاه بتواند از حضور فوق‌ستاره آرژانتینی تا سالیان سال استفاده کند. این پیشنهاد به بارسلونا کمک می‌کند تا بدهی‌های عقب مانده مسی نیز باز به هم به تعویق بیفتد و بارسلونا بتواند از این فرصت استفاده کند. طبق ایده بارسلونا این پرداختی به مسی زمانی متوقف خواهد شد که این بازیکن تصمیم گیرد که در باشگاهی دیگر به فوتبالش پایان دهد.

البته آ.اس گزارش داد که تصمیم مسی در هفته‌های پایانی فصل مشخص خواهد شد و به محض آمدن خورخه مسی، مذاکره لاپورتا با این بازیکن آغاز خواهد شد و به گفته رسانه‌ها خیلی هم طول نخواهد کشید. به نظر می‌رسد اسپانیایی‌ها معتقد هستند که مسی سال آینده در بارسلونا می‌ماند و به پروژه آتی لاپورتا اعتقاد دارد.