۰ نفر

نکونام: از استقلال پیشنهاد داشتم اما در فولاد ماندم

۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۱۱
کد خبر: 511238
نکونام: از استقلال پیشنهاد داشتم اما در فولاد ماندم

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیمش، تلاش می‌کند فولاد بهترین عملکرد را داشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم. مثل تمام بازی‌ها باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم. باید برای این بازی تمرکز لازم را داشته باشیم. استقلال تیم پرمهره‌ای دارد و یادمان باشد استقلال همیشه استقلال است و تیمی مدعی قهرمانی است که کار را برای ما سخت می‌کند. باید بازی را با تمرکز شروع کنیم که به موفقیت برسیم.

او درباره پیشنهادش برای سرمربی‌گری استقلال گفت: از آقای آذری تشکر می‌کنم. ایشان برای فولاد بسیار زحمت می‌کشد و دلگرمی ما به هواداران خوزستان و مدیریت باشگاه فولاد است. من شرایط خوبی دارم. با توجه به پیشنهادی که از استقلال داشتم، خواستم در فولاد بمانم تا ببینیم در سال‌های آینده چه پیش می‌آید. من اول فصل از استقلال پیشنهاد داشتم اما خواستم در فولاد بمانم. امیدوارم ما فولاد را به موفقیت برسانیم و این موفقیت باعث خوشحالی ما است.

او درباره زمان‌بندی بازی‌های تیمش با توجه به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما تنها نماینده ایران در پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم.با توجه به زمان‌بندی که در مسابقات لیگ برتر داریم، تیم ما بدون استراحت باید به این رقابت‌ها پابگذارد. بازی آخر ما در لیگ بیرون از خانه است و بعد میزبان العین هستیم. خواهش من این است که شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

نکونام درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیمش گفت:‌ تیم‌ها الان دارند بازیکن می‌خرند. بازیکنی که نیم‌فصل جذب می‌شود، می‌تواند کمک‌های زیادی کند. ما الان نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. امیدوارم در این جنگ نابرابر سربلند بیرون بیاییم. تیم العین بازیکن خارجی زیادی دارد و الان هم دنبال بازیکن خارجی می‌گردند و این کار را برای ما سخت می‌کند. ما جلوی تیم‌های مدعی، کار سختی داریم. الان این تیم‌ها چند بازیکن گرفتند اما تلاش ما این است بهترین عملکرد را داشته باشیم تا  کمبودها را رفع کنیم.