۰ نفر

مغانلو در راه پرسپولیس

۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱:۱۲
کد خبر: 507583
مغانلو در راه پرسپولیس

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال که در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار دارد، در ترکیب تیمش مقابل ژیل ویسنته غایب بود تا شایعات حضورش در جمع سرخپوشان تهرانی بیش از قبل به واقعیت نزدیک شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شهریار مغانلو مهاجم تیم پرتغالی یکی از اهداف اصلی پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی است. 

این مهاجم که دو فصل قبل پیراهن ملوان به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال کشور و آقای گل این رقابت‌ها را کسب کرد، فصل گذشته نیز با ۱۳ گل پس از شیخ دیاباته دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم لقب گرفت.

این مهاجم پس از پایان فصل نیز در فهرست مد نظر پرسپولیس قرار داشت اما به اروپا رفت و به تیم سانتا کلارا پیوست.

با این وجود تنها با گذشت یک نیم‌فصل، باشگاه پرسپولیس دوباره اقداماتی را برای جذب این بازیکن انجام و مذاکراتی را با وی جهت حضور در پرسپولیس صورت داد.

مغانلو در حال حاضر خودش برای حضور در پرسپولیس تمایل دارد اما ابهاماتی در این انتقال وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت این بازیکن را به صورت قطعی جذب کند اما با مخالفت سرمربی تیم پرتغالی این موضوع در ابهام قرار گرفت.

در همین راستا صحبت‌هایی مبنی بر انتقال قرضی مغانلو در نیم‌فصل دوم صورت گرفته که در همین راستا توافقاتی هم حاصل شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

این موضوع در حالی نزدیک به واقعیت شده است که مغانلو در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل براگا ۹۰ دقیقه به میدان رفت و از نظر نمره‌ای که از سایت‌های پرتغالی دریافت کرد، برترین بازیکن تیمش و دومین بازیکن برتر زمین بود اما او امشب در فهرست تیمش مقابل ژیل ویسنته قرار نگرفت.

با این حال باید دید که در نهایت این انتقال نهایی می‌شود یا خیر.