۰ نفر

شمارش معکوس برای بازگشت ستاره پرسپولیس +عکس

۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 504947
شمارش معکوس برای بازگشت ستاره پرسپولیس +عکس

به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس با موفقیت نسبی دوران محرومیت عیسی آل کثیر را سپری کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ساعتی پیش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز ۱۲ مهر ماه بود که وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خروجی خود نوشت که عیسی آل کثیر به دلیل آنچه رفتار نژادپرستانه عنوان شده بود، شش ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند سرخپوشان را در بازی با النصر نیز همراهی کند.

qtz3iWpwIVFO

اما پرسپولیس بدون حضور آل کثیر از سد النصر گذشت تا یک اتفاق دراماتیک را رقم بزند. پس از آن در لیگ برتر مهدی عبدی مهاجم نوک قرمزها بود و البته درخشش مورد انتظار قرمزها را در مسابقات لیگ برتر ارائه نداد تا جای خالی آل کثیر بیش از پیش نمایان شود. با این حال احمد نوراللهی و سیدجلال حسینی با ثبت ۷ گل بار خط حمله را به دوش کشیدند و باعث شدند تا پرسپولیس در آستانه پایان نیم فصل شانس جدی قهرمانی باشد. 

حالا در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس وجود دارد اما خبر خوب برای سرخ ها این است که کمتر از دو ماه تا پایان محرومیت این بازیکن وجود دارد و او از روز ۱۳ فروردین فرصت بازی خواهد داشت و احتمالا از اولین بازی سال جدید در زمین حضور خواهد یافت تا نیاز قرمزها به خرید مهاجم را رفع کند.

پرسپولیس تا آن موقع دو بازی پیش از پایان نیم فصل لیگ بیستم خواهد داشت و سه بازی هم از نیم فصل دوم انجام می‌دهد و بازی سوپرجام را هم در پیش خواهد داشت و باید دید مهدی عبدی در این شش بازی چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.