۰ نفر

اظهارات جنجالی بازیکن استقلال +عکس

۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴
کد خبر: 504410
اظهارات جنجالی بازیکن استقلال +عکس

ارسلان مطهری سال گذشته تعویض طلایی فرهاد مجیدی لقب گرفته بود اما امسال با نظر فکری به ترکیب اصلی اضافه شده و در کنار قائدی زوج خط حمله استقلال را تشکیل داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، هرچند ارسلان به اندازه سال گذشته برای استقلال گل نزده اما کماکان مهره کلیدی تیم صدرنشین لیگ به حساب می‌آید. پس از بازی با نساجی و اتفاقات جنجالی پس از این دیدار گفت‌وگویی اختصاصی با مطهری داشته‌ایم.

  بازیکنان استقلال پس از بازی با نساجی از همه‌‌چیز گله داشتند، از زمین تمرین گرفته تا تنوع غذایی. مثل اینکه خیلی از شرایط موجود شاکی هستید؟

هم من و هم بچه‌ها پس از بازی درخصوص مشکلات مالی و امکانات صحبت کردیم. من کماکان فکر می‌کنم برای باشگاه استقلال زشت باشد یک‌نوع غذا جلوی بازیکنش بگذارد و از آن مهم‌تر اینکه مشکلات مالی دلیل این اتفاق باشد. شاید یک‌بازیکن نتواند گوشت قرمز بخورد. البته اینکه خوب است، از آن بدتر اینکه باشگاه استقلال زمین چمن برای تمرین ندارد. ما الان 4‌ماهی می‌شود در ورزشگاه انقلاب تمرین نکرده‌ایم. بعد هم که داخل زمین می‌رویم تازه باید کلوخ جمع کنیم! همه مشکلات ما از همین‌جا شروع می‌شود چراکه ما هرچه در زمین تمرین انجام دهیم به زمین مسابقه منتقل می‌شود. به‌نظرم مسئولان باشگاه باید هرچه زودتر یک‌فکر اساسی بکنند.

ارسلان مطهری

 تمام این حرف‌و‌حدیث‌ها در حالی مطرح شده که الان صدر جدول هستید و باید از حاشیه دور باشید.

بهترین تایم برای کمک به تیم زمانی است که ما صدر جدول هستیم وگرنه بعد از اینکه صدر را از دست دادیم دیگر کمک فایده‌ای ندارد. البته این را هم بگویم که با وجود تمام این مشکلات کم‌کاری از سوی بازیکنان صورت نگرفته و نمی‌گیرد. الان نیم فصل شده اما بعضی از بازیکنان ما 5‌درصد و تعدادی هم 10تا 15‌درصد از پول‌شان را گرفته‌اند، یعنی زیر 20‌درصد. من فقط می‌خواهم بدانم خود مدیرعامل باشگاه از اینکه زیر 20‌درصد به بازیکنان پرداختی داشته خجالت نمی‌کشد؟! ما انتظار داریم آقای مددی وقتی به ورزشگاه آمدی و تیم برد، حداقل به رختکن بیا و یک خسته نباشید به بازیکنان بگو. دلیل این رفتارها چیست؟ ما برای شادی دل هواداران و خوشحالی آنها می‌دویم و هیچ منتی هم نیست چون سرباز استقلال هستیم اما شما نباید وضع را خراب کنی. من شخصا فکر می‌کنم مدیریت با این رفتارها کار را خراب می‌کند.

  صحبت‌های بازیکنان استقلال باعث شده تا هواداران بار دیگر شرایط این روزهای تیم‌شان را با پرسپولیس مقایسه کنند.

آخر مگر می‌شود ما یک‌زمین ثابت نداشته باشیم. یعنی تا این حد گرفتن یک‌زمین سخت است؟ اگر سخت نیست کمی از بی‌خیالی‌تان کم کنید. شما چیز دیگری جز بی‌خیالی می‌بینید؟ شاید هم چیز دیگری است و دوستان به فکر تیم هستند که به این مسایل اهمیت نمی‌دهند. در کل من نمی‌توانم بفهمم دوستان چه کار می‌کنند که ما یک‌سالن وزنه درست نداریم. فقط خواهش می‌کنم دوستان هر کاری که می‌کنند هر چه زودتر مشکلات را حل کنند چراکه در غیراین صورت اتفاقات بدی برای استقلال می‌افتد.

 بیشتر صحبت‌های‌مان در مورد مسایل حاشیه‌ای بود، کمی هم در مورد مسایل فنی صحبت می‌کنی؟

اگر بخواهم فنی صحبت کنم فقط باید بگویم که خدا را شکر که 3‌امتیاز بازی با نساجی را گرفتیم چون خیلی برایمان مهم بود. شرایط فنی به‌نظر خوب است چراکه بازیکنان و کادرفنی زحمت خود را می‌کشند. بازهم می‌گویم ذهن ما الان بیشتر از اینکه روی مسایل فنی باشد به سمت کمبود امکانات می‌رود و این اصلا خوب نیست.

  به این ترتیب فکر می‌کنی بتوانید قهرمان نیم فصل شوید؟در حالی که بازی سختی مقابل سپاهان در پیش دارید.

صددرصد همینطور است. سپاهان همیشه تیم خوبی بوده است. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. ما هیچ تیمی را در لیگ دست‌کم نگرفته‌ایم چه برسد به سپاهانی که جایگاه خودش را دارد. برای سپاهان احترام قائل هستیم اما فقط 3‌امتیاز را می‌خواهیم چراکه برد این بازی برای ما حیاتی است. ما می‌خواهیم خاطره خوبی را در پایان نیم فصل برای هواداران‌مان رقم بزنیم.

 سال گذشته ذخیره بازی می‌کردی و آمار خوبی در گلزنی داشتی اما امسال باوجود حضور در ترکیب اصلی عملکرد خوبی در گلزنی نداشته‌ای. در این خصوص هم صحبت می‌کنی؟

من گلزنی را خیلی دوست دارم و خیلی برایم مهم است که گل بزنم اما مهم‌تر از این برایم بردن تیم است. من امسال هم با تمام وجود در خدمت استقلال بوده‌ام و امیدوارم بتوانم بازیکن مؤثری برای استقلال باشم.