۰ نفر

بیرانوند: یک روز به بهترین تیم‌های دنیا می‌روم

۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
کد خبر: 501773
بیرانوند: یک روز به بهترین تیم‌های دنیا می‌روم

علیرضا بیرانوند در مصاحبه با سایت بلژیکی در خصوص سختی‌های حضورش در آنتورپ سخن گفت و اظهار داشت: یک روز به بهترین تیم‌های اروپا خواهم رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سایت بلژیکی HNL به تمجید از علیرضا بیراوند پرداخت و پس از 3 کلین‌شیت این بازیکن، با او مصاحبه‌ای ترتیب داد.

بیراوند مشکلات خاصی در آنتورپ داشت و خیلی دیر به ترکیب اصلی این باشگاه رسید. در 3 مسابقه اول خود 7 گل دریافت کرد و با اینکه مقابل تاتنهام درخشان ظاهر شد ولی دوباره به نیمکت نشین آنتورپ لقب گرفت. با مصدومیت گلر اول این باشگاه، جوئل بوتز، او دوباره به ترکیب اصلی رسید و این بار فوق‌العاده عمل کرد.

علیرضا بیراوند طی 10 روز در 3 بازی توانست 3 کلین‌شیت را به ثبت رساند و یکی از مهره‌های خوب تیمش نام گیرد. او در دیدار مقابل یوپن به بهترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت.

دروازه‌بان ایرانی در مصاحبه با HNL  گفت:  ماه اول حضورم در آنتورپ بسیار سخت بود اما تمام ایرانی‌ها برایم دعا کردند. وقتی به ترکیب نمی رسیدم سعی  داشتم در تمرینات به سختی تلاش کنم. هیچ وقت به فکر رفتن از این تیم نبودم و سعی می‌کردم که با تلاشم، سرمربی را قانع کنم که به ترکیب اصلی برسم.

وی ادامه داد: از اینکه نمی توانستم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم و در میدان باشم، خسته و عصبانی شده بودم. من مشکلی با جین(گلر اول تیم) ندارم. او بهترین دوستم در خارج از زمین است اما برای رسیدن به ترکیب، دشمنم خواهد بود.

بیرانوند در خصوص صحبت‌های سرمربی سابق آنتورپ و انتقاد از عملکردش اظهار داشت: یک مربی مثل یک پدر می‌ماند و چنین اظهاراتی می‌تواند ذهنیت یک بازیکن را به کلی نابود کند. وقتی یک مربی اینگونه صحبت می‌کند، بازیکن به این فکر می‌افتد که دیگر شانسی برای بازی ندارد. اما از این گونه اتفاقات زیاد رخ می‌دهد. مثلا اتفاقی که بین مورینیو و کاسیاس در رئال افتاد یا کپا در چلسی که جزو بهترین گلرهای دنیاست و اکنون به یک نیمکت نشین بدل شده است.

وی ادامه داد: می‌دانستم دیر یا زود فرصت بازی به من داده خواهد شد. هیچ شکی به خودم نداشتم و هیچ وقت از اینکه به این تیم آمده‌ام پشیمان نشده ام.

بیرانوند اظهار داشت: هر روز از تلاشم لذت می‌برم و از مبارزه برای حضور در اروپا خوشحال هستم. می‌دانم تمام ایرانی‌ها برایم دعا می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود تا من بیشتر تلاش کنم.

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ گفت: به اینجا نیامده‌ام که تا آخر اینجا باشم. من تلاش می‌کنم به بهترین تیم‌ها دنیا بروم و یک روز این را خواهید دید.