۰ نفر

خداداد: به قهرمانی پرسپولیس خوش بین نیستم!

۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۲۱
کد خبر: 489930
خداداد: به قهرمانی پرسپولیس خوش بین نیستم!

خداداد عزیزی می گوید به قهرمانی پرسپولیس در آسیا خوش بین نیستم.

به گزارش اقتصادآنلاین، خبر ورزشی نوشت: اسطوره دوست‌داشتنی فوتبال ایران که سابقه کوتاهی در پرسپولیس دارد و توانسته بود به عنوان یار کمکی در چهار بازی آسیایی برای این تیم، چهار گل به ثمر برساند، در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا مدعی است به قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی خوش‌بین نیست؛ به زعم او این عدم خوش‌بینی همان چیزی است که باعث می‌شود امیدوار به قهرمانی پرسپولیس بود!

امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس بیفتد

به خوبی بازی‌ها را رصد می‌کردم. پرسپولیس ابتدا مسابقات را بد شروع کرد. ولی هر چه رو به جلو رفت بهتر شد و انتظارات همه از جمله هواداران را به خوبی برآورده کرد و آن بازی که همه از پرسپولیس توقع داشتیم را به نمایش گذاشت. الحمدالله به فینال رسیدند و امیدوارم بعد از مدت‌ها برای فوتبال ما و پرسپولیس که محبوب بسیاری از مردم ایران است اتفاق خوبی رقم بخورد.

نقش بازیکنان جدید در موفقیت پرسپولیس

بازیکنان جدید پرسپولیس برخلاف انتظار نمایش فوق‌العاده‌ای‌ داشتند و کمک شایانی به صعود این تیم به فینال کردند. من بیشتر از همه سبک بازی احسان پهلوان را دوست دارم. ولی جدا از او حامد لک خیلی خوب کار کرد و تنها ۲ بار آن خارج از جریان بازی گل خورد. عیسی آل کثیر فوق‌العاده ظاهر شد و ۴ گل حساس برای این تیم زد. سرلک هم برخلاف صحبت‌های که در خصوص او می‌شد بی نظیر کار کرد. سعید آقایی هم در سمت چپ پرسپولیس دوندگی لازم را داشت و نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت. خدا را شکر به خوبی توانستند خود را با تیم وفق بدهند و درخشان ظاهر شوند که در نهایت هم برای آنها خوب شد هم پرسپولیس.

هماهنگی زودهنگام نشان از حرفه‌ای بودن تازه‌واردها دارد

ما در دنیای حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم و پرسپولیس وقتی توانسته به فینال صعود کند باید حرفه‌ای شود. اینکه بازیکنان تیم‌های خود را عوض می‌کنند یک چیز طبیعی است و بازیکن حرفه‌ای کسی است که خود را سریع با شرایط وفق دهد تا بتواند موفق شود. اگر قرار است بهانه جویی کنند و ایراد بگیرند بازیکن حرفه‌ای نیست. اگر این اتفاق در تیم‌های دیگر نمی‌افتد بازیکنان آن تیم توانمندی لازم را ندارند. ولی یکی مثل احسان پهلوان این توانمندی را داشت که سریع در پست خود جا بیافتد و بتواند توانمندی خود را نشان دهد. آل کثیر، حامد لک و میلاد سرلک هم همینطور، به خوبی وظیفه خود را فرا گرفتند و توانستند درخشان ظاهر شوند و نشان دهنده حرفه‌ای بودن پرسپولیس است که همین دلیل تفاوت ها را رقم زده تا آنها در فینال حاضر باشند. هر فوتبالیستی اگر دنبال پیشرفت است خود را باید با شرایط هر چه زودتر وفق دهد. من فکر میکنم کار خاصی انجام نشده و این نشانگر حرفه ای بودن بازیکنان پرسپولیس است.

پرسپولیس نشان داد به بازیکن متکی نیست

پرسپولیس قطعا بازی سختی خواهد داشت چه این بازیکنان باشند چه نباشند. مضاف بر اینکه با نبود این بازیکنان کار سخت تر هم خواهد شد. ولی چیزی که از همه مهم تر است آنجاست که پرسپولیس ۹۰ درصد راه را تا دستیابی به موفقیت طی کرده است. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این تیم از گروه خود صعود کند اما حالا آنها نماینده شایسته ما در فینال هستند. بازیکنانی که همین حالا آنها در اختیار دارند مهره‌های کلیدی و مثمر ثمر بودند و امتحان خود را به خوبی پس دادند. پرسپولیس در این ‌سال‌ها شایستگی خود را با موفقیت‌های که کسب کرده به خوبی نشان داده و ثابت کرده است به هیچ بازیکن و فردی متکی نیست و آنها به معنی حقیقی کلمه یک تیم هستند. همه دیدند زمانی که آل کثیر محروم بود، مهدی عبدی در بازی النصر که بازی سختی هم بود جانشین او شد و کار را با گلی که زد برای پرسپولیس در آورد. به نظرم می‌تواند از پس اولسان بر بیاید. تنها ۹۰ دقیقه غیرت و همت لازمه موفقیت پرسپولیس است.

امیدوارم اینبار قهرمانی نصیب پرسپولیس شود

زمان کوتاهی در خدمت این تیم بودم  و خاطرات خوبی با این تیم داشتم و موفق شدیم سوم آسیا شویم. امیدوارم پرسپولیس که در این ‌سالها نتایج خوبی گرفته و برای دومین بار در فینال لیگ قهرمانان حاضر شده است بتواند جام قهرمانی را کسب کند. به نظرم برگ برنده این تیم با توجه به خط دفاع منسجمی که دارند آنجاست که اول گل نخورند. پرسپولیس خیلی سخت گل می‌خورد که این برای این تیم خیلی خوب است و یک امتیاز محسوب می‌شود. در دور گروهی و حذفی آنها به خوبی نشان دادند که تیمی هستند که در ضد حملات خوب ظاهر می‌شوند و حریف را به دردسر می‌اندازند. اگر این تیم گل نخورد می‌تواند با توجه به قابلیت‌های که دارند گلزنی کنند. اگر گلی هم نزدند و بازی به پنالتی‌ها کشیده شد. آنها در بازی با النصر به خوبی نشان دادند که پنالتی‌زنان خوبی دارند و از طرفی حامد لک توانایی خوبی در مهار ضربات پنالتی دارد. اتفاقی که می‌تواند آنها را قهرمان آسیا کند.

به فینال خوش‌بین نیستم، پس پرسپولیس قهرمان می‌شود

چون برخی از ستاره‌های این تیم نیستند و کار بسیار سخت است. من زیاد به بازی فینال خوش بین نیستم، اما هر زمانی که این حس را داشتم برعکس آن اتفاق افتاده است. به همین دلیل فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود. مثال بارز آن بازی با استرالیا بود که من هم مثل همه خوشبین نبودم و گفتم کارمان تمام است اما با کمک خدا توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.