۰ نفر

رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

۲ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۱۵
کد خبر: 476218
رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

سرپرست و رییس هیات مدیره باشگاه از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی رسول‌پناه سرپرست و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.

بیانیه استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

متن بیانیه رسول پناه به شرح زیر است:

مردم شریف ایران
هواداران عزیز پرسپولیس

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی ها، تحدید ها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از 13 پرونده مطالباتی این باشگاه، 9 پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو ودستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از 95 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام میدارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل وخونگرم ومهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیئت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت ها و کمک هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.