۰ نفر

رئیس کمیته مقررات فدراسیون فوتبال گفت:

مهلت ۱۰روزه ایران برای پاسخ به فیفا

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۲۲:۳۳
کد خبر: 475858
مهلت ۱۰روزه ایران برای پاسخ به فیفا

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون از زمان دریافت پاسخ فیفا درباره اساسنامه اصلاحی به مدت ۱۰روز مهلت دارد تا پاسخ این نهاد را بدهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پس از ماه‌ها انتظار، فیفا با وقفه‌ای دو ماه و نیمه، نظرات خود را درباره اساسنامه اصلاحی اعلام کرد و با رفع اختلافات طرفین در کلیت اساسنامه و ماهیت این فدراسیون، نسبت به برخی از مفاد آیین نامه انتخاباتی ایراد گرفته است.

احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات این فدراسیون با بیان اینکه نامه فیفا امروز به دست فدراسیون فوتبال رسیده گفت: از امروز به مدت ۱۰ روز فرصت داریم اصلاحات مدنظر فیفا را اعمال و برای آن‌ها ارسال کنیم اما می‌توانیم این مدت زمان را تمدید کنیم. باید ببینیم می‌توانیم در مهلت قانونی اقدامات کارشناسی را انجام و در اختیار هیات رئیسه قرار دهیم و سپس اصلاحات را برای فیفا ترجه کنیم یا خیر.

او درباره ایرادهای فیفا به اساسنامه نیز اظهار کرد: ما در مفاد اساسنامه تقریبا مشکل خاصی نداریم و یک سری مسائل جرئی در آیین نامه انتخاباتی مانده است. در حال حاضر نظرات ما به همدیگر نزدیک شده است.

براتی همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون که پیش از این قرار بود تا ۱۵ مهر برگزار شود گفت: براساس نقشه راه اعلام شده از سوی فیفا باید تا امروز انتخابات برگزار می‌شد اما با تاخیرهای اعمال شده از سوی طرف مقابل، امیدواریم تا پایان سال و تا اواسط زمستان انتخابات برگزار شود.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از زمان تصویب اساسنامه توسط اعضای مجمع، فدراسیون فوتبال ۷۰ روز مهلت دارد تا انتخابات را برگزار کند.