۰ نفر

برد پرسپولیس مقابل شارجه امارات +عکس

۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۵۴
کد خبر: 469516
 برد پرسپولیس مقابل شارجه امارات +عکس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شارجه امارات با پیروزی نماینده کشورمان به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف شارجه امارات رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر تیم پرسپولیس خاتمه یافت. شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 3، عیسی آل‌کثیر در دقیقه 41، وحید امیری در دقیقه 44 و مهدی عبدی در دقیقه 91 گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب شارجه امارات: عادل الحسنی، شاهین عبدالرحمن، مجید ابراهیم سالم، کایو، ولیتون، کرونادو، سالم سلطان، المحمد الظنهانی، خالد ابراهیم الظنهانی، خالد عبدالرحمن وابزیر و اتابک شوکورف

داور: ایگلیز تاناشف ازبکستانی

نیمه اول: 

دقیقه 2: احسان پهلوان با دریبل‌های ریز وارد محوطه جریمه شارجه امارات شد و ارسال پای چپ دقیقی از جناح چپ به مقابل تیرک دوم فرستاد تا شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر دروازه را باز کند.

دقیقه 4: ضربه احسان پهلوان در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع حریف دفع شد

15: شوت کرونادو از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

17: بشار رسن از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او بی‌حاصل از کنار دروازه شارجه به اوت رفت.

21: ضربه ایستگاهی کرونادو از روی دروازه پرسپولیس عبور کرد.

28: پاس بلند و زیبای کرونادو از روی ضربه آزاد میانه زمین به پشت مدافعان پرسپولیس در موقعیت تک به تک به کرونادو رسید که شوت او را حامد لک با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد.

33: پاس در عرض وحید امیری و شوت عیسی آل‌کثیر پس از برخورد به مدافع شارجه با واکنش عادل الحوسنی دفع شد تا موقعیت جدی پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 41: سانتر دیدنی بشار رسن از کرنر سمت راست زمین را عیسی آل‌کثیر با ضربه سر محکم زد تا توپ پس از دفع ناقص عادل الحوسنی وارد دروازه شارجه شود.

دقیقه 44: حمله همه جانبه پرسپولیس با ارسال زمینی نعمتی شکل گرفت و به سرلک رسید که او توپ را در اختیار پهلوان قرار داد تا این بازیکن ارسال چیپ زیبایی به محوطه 6 قدم بفرستد و وحید امیری با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

53: ارسال خطرناک بشار رسن از جناح راست زمین را عادل الحوسنی دفع کرد.

62: شوت خطرناک کرونادو از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع پرسپولیس مقابل پای ولیتون افتاد که شوت او را حامد لک با واکنش عالی راهی کرنر کرد.

65: پاس در عمق امیری در شرایطی به آل‌کثیر رسید که داور ازبک آفساید او را اعلام کرد و اجازه نداد موقعیت خطرناک پرسپولیس به سرانجام برسد.

68: کرونادو شانس خود را با شوت از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که ضربه او از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس رد شد.

84: عالیشاه حمله خطرناکی برای پرسپولیس طراحی کرد که پاس در عمق خوب او با شوت کم‌دقت عبدی به بیرون رفت.

88: میلاد سرلک بهترین شانس را برای زدن اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس داشت که شوت بغل پای او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه شارجه عبور کرد.

دقیقه 91: سانتر امید عالیشاه از جناح چپ زمین را آرمان رمضانی با ضربه پشت سر به مهدی عبدی رساند تا این مهاجم تعویضی با شوت روی پا گل چهارم پرسپولیس را بزند.

5464484

5464483