۰ نفر

شکست الدحیل به نفع پرسپولیس

۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۴۷
کد خبر: 467918
شکست الدحیل به نفع پرسپولیس

در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم الدحیل از شارجه امارات ۴بر دو شکست خورد تا وضعیت رقابت این گروه از حساسیت بیشتری برخوردار شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم شارجه امارات و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴  بر ۲ تیم اماراتی به پایان رسید. در این بازی رامین رضاییان ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و همچنین مهدی بن عطیه در دقیقه ۵۹ از زمین مسابقه اخراج شد. با شکست الدحیل، وضعیت گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حساس‌تر شد.

التعاون عربستان در حال حاضر با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و الدحیل با ۶ امتیاز و با توجه به امتیاز بازی رودرو، در رده دوم قرار دارد. شارجه امارات با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاد و تیم پرسپولیس نیز با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی در بازی پیش روی خود می‌توانند راه صعود را برای خود هموار تر کنند.

اما در گروه D این رقابت‌ها، السد قطر با ۴ گل العین امارات را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. بغداد بونجناح با دو گل و اکرم عفیف و تاباتا هر کدام با یک گل،‌ این پیروزی را برای شاگردان ژاوی به ارمغان آوردند. با پیروزی السد و صدرنشینی این تیم در این گروه با ۸ امتیاز، کار سپاهان برای صعود به مرحله حذفی سخت‌تر می‌شود. شاگردان محرم نویدکیا با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و امشب (جمعه) با النصر عربستانی دیدار دارد که با ۷ امتیاز دوم جدول است.