۰ نفر

درخواست مهلت ۲۰ روزه از برانکو؛

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبر: 467251
پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیز جای نگرانی وجود ندارد و به محض واریز پول، پنجره باز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این بیانیه خطاب به هواداران آمده است: «صداقت» بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است. بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می‌رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست.

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی ۲۰ روزه بگیریم. در غیر این صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می‌دهیم به دلیل بد عهدی‌های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالاً پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود. اگر چنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را در زمان تعیین شده ۲۰ روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشور و پرشمار پرسپولیس می‌رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره‌های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیاز مبرم داریم. همان طور که در زمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی‌ها و تلاش شبانه روزی فعال‌ترین تیم لقب گرفتیم، از این بحران موقت نیز با کمک هواداران صبور و بی نظیر به سلامت عبور خواهیم کرد.

در پایان یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می‌کنیم و امیدواریم در کنار و همراه یکدیگر از موفقیت‌های حاصله همچون ۴ سال گذشته لذت ببریم.