۰ نفر

انتقاد شدید گل‌محمدی از فدراسیون و تیم ملی

۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۴
کد خبر: 461155
انتقاد شدید گل‌محمدی از فدراسیون و تیم ملی

سرمربی پرسپولیس می‌گوید باید برای بازی تیمش با سایپا در هفته پایانی لیگ برتر و بازی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی تقسیم انرژی کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: موقعی که چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی ما مسجل شد، کار برای ما سخت‌تر شد چرا که بازیکنان انگیزه لازم برای بازی کردن را ندارند و باید تقسیم انرژی را هم داشته باشیم. باید بازیکنان را به شرایط بازی با استقلال برسانیم و در این بازی هم به میدان برویم. شرایط سختی داریم.

وی ادامه داد: فردا تا جای ممکن از تمام قدرت و بازیکنان خودمان استفاده می‌کنیم تا این بازی را ببریم. می‌دانیم که سایپا هم با توجه به وضعیتش در جدول دنبال گرفتن امتیاز است و به نظرم پرتلاش خواهند بود و با انگیزه بالایی به میدان می‌روند. فکر می‌کنم هر دو تیم بازی دشواری داشته باشند. همیشه پرسپولیس برای بردن بازی خواهد کرد. ما هیچ بازی تشریفاتی نداریم و در بازی دوستانه هم برای پیروزی به میدان می‌رویم. امیدوارم به اهداف خودمان برسیم. باید بازیکنان را برای داربی آماده نگه داریم. فردا در بحث تعویض‌ها و شروع مسابقه تغییراتی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه ممکن است بازیکنان بیشتر توجه خود را روی بازی با استقلال معطوف کنند گفت: بازیکنان انسان هستند و ربات نیستند. لیگ برتر فرسایشی شده و این کار را برای بازیکنان و مربیان سخت کرده است. امیدوارم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی باشیم و از نظر بدنی برای بازی با استقلال در وضعیت ایده آلی باشیم.

او درباره غیبت خلیل‌زاده و کامیابی‌نیا در این دیدار گفت: شجاع و کمال محروم هستند و قطعا جایگزین هایی خواهیم داشت و در حین بازی هم تغییراتی را خواهیم داشت.

گل‌محمدی درباره حواشی مربوط به نقل و انتقالات در این مسابقه اظهار کرد: دیروز هم با بازیکنان راجع به این مسئله صحبت کردم. موقعی که آخر فصل و بحث نقل و انتقالات نزدیک می‌شود، همیشه رسانه‌ها گمانه‌زنی نسبت به رفت و آمد تیم‌ها دارند. این موضوع مختص به تیم ما نیست. متاسفانه بعضی از رسانه‌ها که تعدادشان هم در حد یکی، دو رسانه است دنبال ایجاد حاشیه برای تیم هستند تا آرامش تیم را بهم بزنند. من این مسئله را برای بازیکنان عنوان کردم. حفظ همه بازیکنان اولویت نخست ما برای فصل بعد است. بعد از ماندن این بازیکنان، سراغ نقل و انتقالات می‌رویم. طبیعی است که در هر فصلی چند بازیکن بگیریم و از دست بدهیم. این مسائل به بعد از تمدید قرارداد بازیکنان موکول می‌شود. باید بدانیم کدام بازیکنان تمدید می‌کنند و با ما هستند. براساس آن وارد نقل و انتقالات می‌شویم. البته فرصتی هم نیست. برنامه بازی ها برای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند، فشرده است.

سرمربی پرسپولیس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و تیم ملی را به باد انتقاد گرفت و تصریح کرد: شنیدم که می‌خواهند فیفادی را برگزار کنند که ظلم بزرگی به این چهار تیم آسیایی است که زمان استراحت، تمرین و نقل‌وانتقالات را از باشگاه‌هایی می‌گیریم که باید به آسیا بروند و اگرناآماده بروند قطعا به مشکل می‌خورند. از فدراسیون می‌خواهم بحث فیفادی را تعطیل کند. بازی‌های تیم‌ملی یکسال دیگر برگزار می‌شود و هیچ دلیلی ندارد که تیم‌های باشگاهی ایرانی را خسته و ناتوان به آسیا بفرستیم و اگر این اتفاق بیفتد مقصر اصلی فدراسیون است که برنامه ریزی که AFC داده را قبول کردند و فدراسیون نشین‌ها هم انجام می‌دهند. باید این مسئله را صددرصد مدنظر قرار دهیم. از باشگاه می‌خواهم این مسئله را پیگیری کند و واکنش خوبی نشان دهد. باید تمرین کنیم و بازی تدارکاتی داشته باشیم و تیم کاملی داشته باشیم و اگر غیر از این باشد به همه می‌گویم که هر چهار تیم ایرانی بدون شک حذف می‌شوند. چون نقل و انتقالات انرژی می‌گیرد و شروع تمرینات باید با بازیکنان جدید باشد و بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم. هر کدام رعایت نشود تیم‌ها به مشکل می‌خورند.

گل‌محمدی همچنین با تشکر از شیخ دیاباته به خاطر اظهارات اخیرش گفت: می‌خواستم تشکری از دیاباته داشته باشیم که صحبت‌های خوبی انجام داد. نه به خاطر اینکه به تیم ما تبریک گفتند بلکه به خاطر اینکه واقعا از صحبت‌های او لذت بردم. خیلی زیبا صحبت کرد. او نشان دادند دیاباته فوتبالیست و انسان بزرگی است. خوشحالم که دیاباته در لیگ برتر حضور دارد. خیلی وقت بود که چنین صحبت‌هایی را در فوتبال‌مان نشنیده بودیم و یک خارجی این صحبت را می‌کند، برای خودم شگفت‌انگیز و زیبا است. از او تشکر می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم.