۰ نفر

جشن قهرمانی پرسپولیس +عکس

۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۴۸
کد خبر: 458249
جشن قهرمانی پرسپولیس +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس که در فاصله چهار هفته مانده به پایان نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در شبی جشن قهرمانی خود را برپا کرد که تن به شکست داده بود!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شاگردان یحیی گل محمدی که با ۶۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند، شامگاه جمعه در دیدار برابر ذوب آهن تن به شکست دادند تا طعم شکست روی جام قهرمانی آنها سایه بیندازد. با وجود این شکست سرخپوشان پس از دیدار با تیم اصفهانی جشن قهرمانی خود را برپا کردند. 

مشروح اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیس را در زیر می خوانید:

پیراهن های ویژه برای جشن

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی مراسم جشن قهرمانی را شروع کردند که پیراهن های ویژه ای را برتن کرده بودند. این پیراهن به چهار جام منقش شده بود که به خاطر کسب چهار قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر است.

حضور وزیر ورزش برای اهدا جام

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای اهدا جام روی استیج در نظر گرفته شده قرار گرفتند.

تقدیر از داوران دیدار با ذوب آهن

قبل از شروع این مراسم از داوران بازی پرسپولیس و ذوب آهن و همچنین جلال مرادی ناظر فدراسیون فوتبال در این بازی با اهدا مدال تقدیر شد.

صدا زدن بازیکنان به بدترین شکل ممکن

با توجه به خالی بودن ورزشگاه بازیکنان پرسپولیس برای دریافت مدال خود به روی استیج دعوت شدند که این دعوت با صدایی نامناسب و با سرعت زیاد انجام شد که کیفیت مراسم را به شدت پایین آورده بود.

بازیکنان به خودشان مدال دادند

مدال های در نظر گرفته شده برای بازیکنان پرسپولیس روی استیج قرار داده شده بود که بازیکنان پس از رسیدن به این محل مدال ها را گردن یکدیگر می انداختند چرا که با توجه به پروتکل بهداشتی کسی برای اهدا مدال در جایگاه قرار نگرفته بود!

اهدا جام به کاپیتان پرسپولیس

جام قهرمانی نوزدهمین دوره رقابت  های لیگ برتر توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد. بازیکنان پرسپولیس هر یک جام را در اختیار گرفتند و با بالا بردن آن عکسی به یادگار گرفتند. یحیی گل محمدی نیز این جام را در میان بازیکنان بالای سر برد.

خبری از دور افتخار نبود

با توجه به خالی بودن ورزشگاه آزادی خبری از دور افتخار بازیکنان نبود و تمام زمان شادی سرخپوشان روی سکوی قهرمانی بود.

خلیل زاده: نمی توانم بگویم چقدر خوشحالم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم کرد و گفت: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. این که توانستیم به چهارمین قهرمانی پیاپی دست پیدا کنیم بسیار خوشحالیم چرا که سال سختی را پشت سر گذاشتیم. 

عالیشاه: جای هواداران خالی بود

هافبک سرخپوشان نیز گفت: این قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم. جای هواداران هم در ورزشگاه بسیار خالی بود. 

رقص شمالی در ورزشگاه آزادی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بالا بردن جام قهرمانی مقابل دوربین تلویزیونی به رقص محلی خطه شمال پرداختند و شادی خود را با هواداران تقسیم کردند. 

کنعانی زادگان: خوشحالم اولین جام را گرفتم

مدافع پرسپولیس در این مورد گفت: خوشحالم که توانستم در اولین سال حضورم در پرسپولیس به قهرمانی برسم. امیدوارم بتوانیم در جام حذفی هم قهرمان شویم. 

رکورد سیدجلال حسینی

مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار دوره اخیر جام قهرمانی سرخپوشان را بالای سر برده است به یک رکورد در فوتبال ایران دست پیدا کرد. سیدجلال تاکنون هشت عنوان قهرمانی را با تیم های مختلف کسب کرده است.

3518222