۰ نفر

هشدار زرد برای مسی

۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۴
کد خبر: 458245
هشدار زرد برای مسی

مهاجم بارسلونا نباید در دیدار شنبه شب مقابل ناپولی کارت زرد دریافت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، لیونل مسی باید خود را در دیدار شنبه شب مقابل ناپولی از مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنترل کند. مهاجم بارسلونا به خاطر دریافت کارت زرد در دیدار رفت مقابل ناپولی در صورت جریمه دوباره مرحله بعد کاملا را از دست خواهد داد (بازی های یک چهارم به صورت تک بازی برگزار می شود) البته در صورت صعود آبی اناری ها به دور بعدی.

عجیب است که ستاره آرژانتینی در خطر محرومیت قرار بگیرد. او در این فصل چند بار جریمه شد. در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو از یک چهارم نهایی کوپا دل ری کارت زرد گرفت. سپس مقابل ناپولی و رئال مادرید جریمه شد. همچنین برابر رئال سوسیداد کارت زرد دریافت کرد. همه آن ها تقریبا در مدت یک ماه رخ داد. این یک هشدار عجیب برای مهاجم بارسا به حساب می آید. برای بارسا از دست دادن مسی در مرحله یک چهارم و رویارویی با بایرن مونیخ (تیم آلمانی هنوز به یک چهارم نهایی صعود نکرده است اما به خاطر پیروزی ۳ بر صفر در خانه چلسی به احتمال فراوان در جمع هشت تیم برتر قرار خواهد گرفت) خبر وحشتناکی خواهد بود. 

او تنها بازیکن بارسا نیست که در خطر محرومیت قرار دارد. نلسون سمدو و آنتوان گریزمان هم در صورت دریافت کارت زرد نمی توانند مقابل بایرن بازی کنند. در چنین  شرایطی آبی اناری ها باید با یک نمایش خوب بتوانند از سد ناپولی عبور کنند. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه تیم ایتالیایی یک بر یک به پایان رسیده بود.