۰ نفر

خرید خانه ۲۲هزار یورویی برای یک سگ +عکس

۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۱
کد خبر: 458088
خرید خانه ۲۲هزار یورویی برای یک سگ +عکس

سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای کمتر شدن نگرانی‌هایش پس از سرقت‌های زنجیره‌ای اخیر از منازل فوتبالیست‌های انگلیسی، تصمیم جالبی اتخاذ کرده است.

به گزارش آ اس اسپانیا، میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای حفاظت از خانه‌اش در لندن اقدام به خرید یک قلاده سگ نگهبان به ارزش 22 هزار یورو کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حمله اخیر گروهی از سارقان به منازل بازیکنان در انگلیس از جمله دله آلی سبب شده است که سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی احساس نگرانی کند و به همین منظور یک گزینه حفاظتی دیگر به منزل خود اضافه کرده است.

آرتتا که در ماه دسامبر سکان هدایت آرسنال را از فردی لیونبرگ سرمربی موقت توپچی‌ها تحویل گرفت با این تیم قهرمان جام حذفی شد و سهمیه لیگ اروپا گرفت تا بخشی از ناکامی‌هایش در لیگ برتر که در رده هشتم فصل را به پایان رساند، جبران شود. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که او به این زودی‌ها از آرسنال اخراج و مجبور به تغییر محل سکونت‌گاه خود شود.

تصمیم آرتتا برای خرید سگ نگهبان تقلید از کاری است که پیش از او چندین تن از دیگر اهالی فوتبال انگلیس از جمله مارکوس رشفورد مهاجم تیم منچستریونایتد، جیمی وارد مهاجم لسترسیتی و پل پوگبا هافبک منچستریونایتد نیز انجام داده بودند.

ارسنل