۰ نفر

مجیدی فصل آینده هم سرمربی استقلال است؟

۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۶
کد خبر: 457036
مجیدی فصل آینده هم سرمربی استقلال است؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و فصل آینده نیز روی نیمکت آبی‌پوشان خواهد نشست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی عبدیان» اظهار داشت: استقلال بازی بسیار خوب و هدفمندی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

وی افزود: اگرچه استقلال ۱۰ نفره شد اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان موفق شد روند بازی را به سود خود تغییر داده و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت، برسد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مجموعه استقلال نشان داد برای موفقیت و سرافرازی و شادی دل هواداران از جان مایه می‌گذارد و از کوچک‌ترین تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

عبدیان تصریح کرد: به طور حتم استقلال با ادامه این روند جایگاه خودش را در رتبه دوم جدول رده‌بندی تثبیت کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد.

وی تاکید کرد: استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است و می‌تواند با مجموعه‌ای که در اختیار دارد به این عنوان ارزشمند برسد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: فرهاد مجیدی مربی توانمندی است و در بازی با سپاهان نشان داد از توانایی فنی بالایی برخوردار است و فصل آینده نیز روی نیمکت استقلال خواهد نشست.