۰ نفر

پیام احساسی کالدرون برای قهرمانی پرسپولیس +عکس

۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱:۰۸
کد خبر: 454124
پیام احساسی کالدرون برای قهرمانی پرسپولیس +عکس

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با انتشار پیامی اینستاگرامی قهرمای سرخ ها را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، گابریل کالدرون سرمربی سابق تیم فوتبال که پس از صدرنشینی نیم فصل و با تصمیم محمدحسن انصاری فرد از جمع سرخ ها کنار رفت، حالا در شرایطی که پرسپولیس فاصله ای تا چهارمین قهرمانی متوالی ندارد، پیامی احساسی را برای طرفداران، بازیکنان و کادرفنی فعلی منتشر و در آن از کریم باقری به عنوان کسی که «نقش مهم و کلیدی» داشته، تشکر کرده است.

کالدرون پیام خود را به این شکل آغاز کرده است: «از آرژانتین چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس را تبریک میگویم. از حمایت بی قید و شرط هواداران پرسپولیس تشکر میکنم، آنها بخش مهمی از هر پیروزی هستند. همینطور تبریک می گویم به کادر پزشکی، گروه تدارکات، مسئولین زمین و تاسیسات باشگاه... هر کدام از این افراد به نوبه خودشان برای تسهیل کار در این باشگاه زحمت میکشد.»

بخش بعدی به تشکر از کادرفنی فعلی اختصاص دارد :«همچنین به یحیی و دستیارانش برای کار بزرگی که انجام دادند تبریک می گویم، کاری که ما شروع کردیم آنها به سرانجام رساندند. جا دارد اینجا به نقش مهم و کلیدی کریم اشاره کنم، یک فوتبالیست بزرگ و مهره با ارزش باشگاه که به ما بسیار کمک کرد، کسی که نقش بسزایی در همه موفقیت های باشگاه داشته است.»

ستاره سابق رئال بتیس و پاری سن ژرمن با اشاره به نقش بازیکنان نوشته: «به بازیکنان تیم، به قهرمانان واقعی تبریک میگویم، که هر روز تعهد، تلاش، کیفیت و فروتنی خودشان را به من ثابت کردند، عواملی که باعث شدند بازیکنان بتوانند قله فوتبال ایران را برای چهارمین بار متوالی فتح کنند، امیدوارم این راه را ادامه دهند تا بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند.»

این پیام کالدرون واکنش بسیار مثبتی را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی داشته و برخلاف زمستان گذشته که با تصمیم مدیریت باشگاه، عده ای از هواداران بر علیه او موضع گرفته بودند، اما حالا محبوبیت مربی آرژانتینی به بیشترین مقدار رسیده و هواداران نیز از او حمایت می‌کنند.