۰ نفر

واگذاری سند مالکیت دو مجموعه ورزشی به استقلال و پرسپولیس

۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۶
کد خبر: 450124
واگذاری سند مالکیت دو مجموعه ورزشی به استقلال و پرسپولیس

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: در راستای افزایش سرمایه دو شرکت فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس سند مالکیت دو مجموعه ورزشی به هر کدام از دو باشگاه به زودی واگذار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ابوالقاسم شمسی معاون سازمان خصوصی سازی درباره آخرین نشست واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهاراتی را ارائه کرد.

وی گفت: امروز جلسات هفتگی در خصوص بررسی پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش به ریاست وزیر ورزش برگزار شد. عمده بحث فرآینده اصلاح ساختار مالی دو شرکت و افزایش سرمایه دو شرکت بود. نکته مهم مطرح شده این بود که به دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس به هر کدام می‌بایست دو ورزشگاه داده می‌شد. به شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و کمپ حجازی واگذار شد، به پرسپولیس هم مجموعه ورزشی درفشی فر و مجموعه ورزشی شهدای گمنام واگذار شد.

شمسی عنوان کرد: در این باره بحث مستندسازی انجام شد، امروز خبرهای خوبی داشتیم، انشاءالله ظرف یکی دو هفته آینده هم سند مالکیت درفشی فر و هم سند مالکیت شهید مرغوبکار اخذ می‌شود و انتقال دو کمپ شهید حجازی و شهدای گمنام هم موضوع در دستور کار هیات دولت قرار دارد و انشاءالله در دستور قانون محاسبات عمومی ماده 177، انتقال انجام شده و سند مالکیت اخذ خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: نکات دیگری هم در این جلسه بحث شد، از جمله تعیین تکلیف اسپانسرهای دو باشگاه و ثبت علایم تجاری یکی از این باشگاه‌ها از طریق اداره کل ثبت علایم تجاری و مالکیت معنوی پیگیری شد. بحث مشکلاتی که در بند حسابرس گزارش سال گذشته بود، پیگیری‌هایی صورت گرفت تا شفافیت لازم برای ورود این دو شرکت به بازار سرمایه را داشته باشیم.