۰ نفر

جزییاتی تازه از کار جدید عادل فردوسی پور

۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۳
کد خبر: 441416
جزییاتی تازه از کار جدید عادل فردوسی پور

در ادامه آماده سازی و انتشار مستندهای فوتبالی با روایت عادل فردوسی‌پور در شبکه نمایش خانگی، یکشنبه چهارم خرداد مستندی دیگر با روایت عادل فردوسی‌پور در سرویس‌های وی‌اودی منتشر خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، پس از همکاری‌های متعدد با عادل فردوسی‌پور در آماده سازی و انتشار مستندهای فوتبالی، مستند «آرسنال: شکست‌ناپذیرها» در تازه‌ترین همکاری به زودی پخش خواهد شد. این مستند که روایت عادل فردوسی‌پور را همراه دارد، به طور مفصل به سوژه قهرمانی آرسنال در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ که بدون حتی یک باخت برای آن‌ها همراه بود، می‌پردازد. 

۳۸ بازی، ۲۶ برد، ۱۲ مساوی و دقیقا صفر باخت. قهرمان فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ لیگ برتر انگلیس، بدون تردید خاص‌ترین قهرمان تاریخ این لیگ است. آرسنال تحت هدایت آرسن ونگر، به طرزی معجزه‌آسا یک فصل کامل را بدون حتی یک باخت پشت سر می‌گذارد و به تنها قهرمان شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌شود. مستند شکست‌ناپذیرها با روایت عادل فردوسی‌پور، اتفاق‌های این فصل به‌یادماندنی توپچی‌ها را مرور می‌کند. طی این مستند ونگر و ستاره‌هایش از استرس رقابت بر سر قهرمانی، لحظات حیاتی در راه حفظ رکورد و رازهای شکست‌ناپذیری می‌گویند.

این مستند از یکشنبه چهارم خرداد ماه در سرویس‌های وی‌اودی‌ از جمله فیلیمو قابل تماشا خواهد بود.