۰ نفر

بازیکنی که به دلیل خروج از قرنطینه زندانی شد! +عکس

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۵۶
کد خبر: 435720
 بازیکنی که به دلیل خروج از قرنطینه زندانی شد! +عکس

بازیکن سابق تیم الزمالک مصر که از این تیم جدا شد، به دلیل خروج از محدوده تعیین شده به عنوان قرنطینه و درگیری با کارمند دولت به چهار ماه زندان محکوم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، یک دادگاه در تونس، امروز رای مربوط به حمدی النقاز، بازیکن تونسی و سابق تیم الزمالک مصر را صادر کرد و به این ترتیب بازیکن مورد نظر باید علاوه بر جریمه ۱۰۰ دینار تونس(۳۵ دلار)، چهار ماه را نیز در زندان سپری کند.

حمدی النقاز که پس از جدایی اخیر خود از تیم الزمالک مصر به لیگ لیتوانی رفت پس از حضور در تونس، به او تفهیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا باید مدت زمان دو هفته ای را در قرنطینه بگذراند و پس از آن بتواند به زندگی شخصی خود بپردازد.

حمدی النقاز

اما این بازیکن بعد از مدت کوتاهی بدون آنکه مجوز ورود به شهر را داشته باشد از قرنطینه خود بیرون آمد و البته پس از درگیری با کارمندی که قصد ممانعت از خروج وی را داشت او را مورد توهین خود قرار داد و در نهایت همین توهین و البته خروج بدون مجوز از قرنطینه باعث شد تا دادگاهی برای او تشکیل شود و در نتیجه احکام عنوان شده بالا اعلام شود.

گفتنی است حمدی النقاز اخیرا نیز پرونده ای در کمیته انضباطی فیفا علیه تیم الزمالک مصر باز کند. پرونده ای که مربوط به شکایت او از تیم مصری بود و در نهایت فیفا نیز رای به این بازیکن داد و درباره آن عنوان کرد لغو قرارداد النقاز با باشگاه الزمالک به دلیل بیش از دو ماه عدم دریافت حقوق، قانونی بوده و این باشگاه مصری حالا باید ظرف 45 روز، مبلغ 2 میلیون و 250 هزار دلار را به عنوان اصل پول و جریمه این بازیکن به وی بدهد در غیر این صورت از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.