۰ نفر

سحر قریشی را بدون شهرت از کجا می‌شناختی آقای طارمی؟

۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰:۴۹
کد خبر: 420951
سحر قریشی را بدون شهرت از کجا می‌شناختی آقای طارمی؟

موضوع ساده است. شمشیر شهرت دو لبه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، سرانجام سکوت مهدی طارمی در مورد انتشار تصاویر خصوصی‌اش با سحر قریشی شکست و او یک پیام اینستاگرامی در این مورد منتشر کرد؛ پیامی که در بخشی از آن به انتقاد در مورد سرک کشیدن رسانه‌ها در روابط خصوصی‌اش اشاره شده است.

طارمی نوشته امیدوار است برای مردم عادی شرایطی شبیه این پیش نیاید که هر کسی در مطبوعات یا تلویزیون راجع‌به روابط خصوصی آنها صحبت کند. خب ما از همین جا خیال جناب طارمی را راحت می‌کنیم که چنین اتفاقی هرگز برای مردم عادی رخ نخواهد داد، چرا که اصولا کسی آنها را نمی‌شناسد که پرداختن به زوایای خصوصی زندگی‌شان جذاب باشد.

موضوع ساده است. شمشیر شهرت دو لبه دارد؛ یکی فرصتی است که باعث می‌شود یک جوان گمنام مثل مهدی طارمی ناگهان به چنان موقعیتی برسد که با ستاره زن سینمای ایران آشنا شود و دیگری تهدیدی است که باعث می‌شود همین آشنایی به تیتر رسانه‌ها تبدیل شود. نمی‌شود وجه اول شهرت را خواست و دومی را پس زد. نمی‌شود موقع ارایه پیشنهاد دوستی به سحر قریشی یک فوتبالیست مشهور بود و موقع لو رفتن عکس‌ها، انتظار برخورد مثل افراد عادی و گمنام را داشت. بدون شهرت، اصلا چنین موقعیتی برای شما فراهم نمی‌شد دوست عزیز!