۰ نفر

فتح الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال

۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱:۳۲
کد خبر: 419914
فتح الله زاده در آستانه مدیرعاملی استقلال

علی فتح الله زاده عضو هیئت مدیره استقلال در آستانه مدیرعاملی این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، یکی از موضوعات مهم چند وقت اخیر در باشگاه استقلال انتخاب مدیرعامل باشگاه بوده است. اعضای هیئت مدیره استقلال در جلسات اخیر برای انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعاملی باشگاه به توافق رسیده اند. در جلسه امشب، اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی از علی فتح الله زاده خواستند تا مدیرعامل استقلال شود. در این جلسه خلیل زاده و منزوی رای به امضای مدیرعاملی استقلال دادند و تنها امضای عبدالرضا موسوی دیگر عضو هیئت مدیره باقی مانده است.

قرار است طی روزهای آینده این موضوع به تصویب نهایی برسد و اگر مشکلی پیش نیاید فتح الله زاده بار دیگر مدیرعامل استقلال شود.

فتح الله زاده در این باره اظهار داشت: آقای خلیل زاده از من خواست که مدیرعاملی استقلال را بپذیرم که به ایشان گفتم شما کارتان را خوب انجام می دهید و بهتر است این راه را ادامه دهید. خلیل زاده اعلام کرد که مشکلات خانوادگی دارد و نمی تواند همه وقتش را بگذارد و اصرار کرد که بنده کارها را انجام دهم. هنوز انتخاب بنده نهایی نهایی نشده و تنها سه نفر از اعضای هیئت مدیره به نام های خلیل زاده منزوی و خودم امضا کرده ایم و امضای موسوی باقی مانده است. ضمن اینکه زمانی کار تمام‌ می شود که جمع تصمیم نهایی را بگیرد.