۰ نفر

مشکل پرسپولیس برای سفر به امارات

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۰۲
کد خبر: 419843
مشکل پرسپولیس برای سفر به امارات

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد و این موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین قدوسی درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که قرار است به میزبانی امارات برگزار شود، گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد؟ تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌بلیتها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود ولی آقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه اعلام کرد پرواز از سوی هواپیمایی ماهان لغو و بلیتهای صادره کنسل شده است.

قدوسی افزود: پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و برخی آژانس های هواپیمایی هم به ما می گویند هیچ پروازی انجام نمی شود. آقای انصاری فرد مدیرعامل باشگاه هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده است و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون اعلام می شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینیم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود.فعلا که گفته می شود تا اوایل هفته بعد پروازها لغو هستند.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه تعیین شده پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه هفته بعد باید در امارات به مصاف تیم التعاون عربستان برود ولی با شیوع ویروس کرونا هنوز چیزی قطعی نیست.