۰ نفر

درخواست پرسپولیس برای تغییر نتیجه بازی با سپاهان

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰:۵۴
کد خبر: 419317
درخواست پرسپولیس برای تغییر نتیجه بازی با سپاهان

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نتیجه بازی تیم ما با سپاهان در هفته بیستم باید ۳بر صفر شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای مدیران سپاهان درباره دیدار فینال جام حذفی سال گذشته، گفت: در فینال جام حذفی بازی به خاطر مشکلات روی سکوها با تاخیر زیاد برگزار شد و این یک مشکل در امر برگزاری بازی بود و ربطی به پرسپولیس نداشت و همانطور که همه می دانیم ان دیدار میزبان نداشت.

قدوسی افزود: تشبیه کردن اتفاقات بازی امروز با آن بازی واقعا جای تعجب دارد و فرافکنی و توجیه است. در بازی فینال جام حذفی هر دو تیم در زمین بودند اما امروز تیم سپاهان به رغم گذشت بیش از نیم ساعت و حضور سرخ ها و تیم داوری برای آغاز مسابقه در میدان نبود. آنها خیلی دیر به ورزشگاه آمدند و ادعاهای اقای تابش (مدیرعامل سپاهان) در پاسخ به آقای انصاری فرد که گفتند تیم سپاهان به رغم حضور با تاخیر بسیار در ورزشگاه از رختکن به زمین نمی آمد و در رختکن بودند هم ضد و نقیض بوده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه سپاهان به جای تمکین از تصمیم مسوولان مبنی بر برگزاری بازی ها تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر شروع کرد به اعنراض و اتهام زدن به پرسپولیس و جو را هم ملتهب کردند. این نکته هم بسیار مهم‌ و قابل توجه است که فرمانده یگان ویژه سپاهان گفته مقابل هتل سپاهان تماشاگران این تیم ممانعتی نسبت به حرکت اتوبوس نداشته اند و خود سپاهان دیر حرکت کرد و نظم مقابل هتل آنها مثالزدنی بود.

وی گفت: در مجموع تیم پرسپولس که اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان دارد انگیزه های زیادی برای برد داشت تا با این فاصله را زیادتر کند و با توجه به این انگیزه و اینکه سپاهان هم به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود شرایط متفاوتی داشت بسیار به برد امیدوارتر بودیم و کارشناسان هم با تشریح قوانین گفته اند که بازی باید سه بر صفر شود.

قدوسی در پایان تاکید کرد: امروز آقایان انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی به رغم فشارها زیر بار تصمیماتی غیرقانونی نرفتند و نظر کارشناسان و قانون را ملاک دانستند. هواداران بدانند که آنها دفاع محکم و جانانه ای داشته و هرگز تسلیم برخی مسائل نشدند. ما امیدواریم علاوه بر اجرا و اعمال قانون با اتهام زنی تیم ها هم برخورد قاطع شود و جای تاسف دارد که تلویزیون اصفهان هم مصاحبه هایی با عکاسان پخش کرد که اتهامات واهی به پرسپولیس می زدند.