۰ نفر

استقلال و رکوردی که باید در گینس ثبت شود

۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۰۴
کد خبر: 417443
استقلال و رکوردی که باید در گینس ثبت شود

استقلال رکورد عجیب در تغییر سرپرست در این فصل به ثبت رسانده است، رکورد عجیبی که شاید فقط در فوتبال ایران شاهد آن باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه: تیم فوتبال استقلال در شرایطی لیگ را با استراماچونی آغاز کرد که با حکم امیرحسین فتحی این جواد زرینچه در نقش سرپرست کار خود را آغاز کرد.

زرینچه در طول دوران حضور در استقلال رابطه خوبی با استراماچونی نداشت و بعد از این که در بازی با پیکان که سرمربی آبی ها ایران را ترک کرد بود هواداران علیه او شعار دادند کاپیتان محبوب و سابق آبی ها عطای کار را به لقایش بخشید و برای همیشه از سمت خود استعفا کرد.

بعد از این اتفاق ستار همدانی بود که به عنوان سرمربی استقلال منصوب شد، او در بازی برابر ماشین سازی روی نیمکت آبی ها نشست اما بعد از انتخاب فرهاد مجیدی او هم از سمت خود کنارگیری کرد تا سعید رمضانی، فردی که سابقه ای در استقلال نداشته با انتخاب سرمربی آبی ها روی نیمکت این تیم بنشیند.

اما دوران حضور رمضانی هم 5 بازی بیشتر طول نکشید و او به دلیل آنچه عدم اختیار در کارش خواند حاضر نشد با تیم به کویت برود تا حالا امیر سلطانی به عنوان سرپرست جدید و البته موقت تیم فوتبال استقلال فعالیت خود را آغاز کند.

در این بین گفته می شود امیرسلطانی سرپرست دائم استقلال نخواهد بود و به زودی نام پنجمین سرپرست این تیم هم اعلام می شود، آماری که بی تردید یک رکورد تاریخی در فوتبال جهان است.