۰ نفر

اتفاق عجیب بسکتبالی

۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
کد خبر: 413573
اتفاق عجیب بسکتبالی

دیدار تیم‌های بسکتبال توفارقان آذرشهر و پتروشیمی بندر امام به دلیل اتفاق عجیبی لغو شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم توفارقان شهرستان آذرشهر، عصر امروز در هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال کشور، میزبان تیم پتروشیمی بندر امام بود.

تیم توفارقان که در هفته‌های گذشته در سالن پورشریفی تبریز از حریفانش پذیرایی کرده بود، در این بازی در سالن ورزشی آذرشهر منتظر حضور تیم مهمان بود.

سالن حجاب آذرشهر که به دلیل تعمیر و آماده سازی، هفته‌های گذشته تعطیل شده بود، امروز اما بعد از ۶ ماه آماده انجام بازی‌های ورزشی شد و تیم بسکتبال توفارقان این شهر نیز در این سالن منتظر حریف خود بود.

مسئولان تیم بسکتبال پتروشیمی در یک اقدام عجیب اعلام کردند که به هیچ عنوان حاضر نیستند به آذرشهر بروند و فقط در شهر تبریز به مصاف تیم آذرشهری می‌روند.

این در حالی بود که بازیکنان توفارقان آذرشهر در سالن حجاب این شهر در حال گرم کردن خود بودند و چند کیلومتر این طرف تر نیز بلندقامتان تیم پتروشیمی بندر امام در سالن پورشریفی تبریز برای بازی مقابل توفارقان آماده می‌شدند.

تعداد زیادی از تماشاگران آذرشهری هم در سالن حجاب این شهر منتظر برگزاری این بازی بودند اما در نهایت به علت حضور نیافتن تیم مهمان در آذرشهر این بازی لغو شد.