۰ نفر

صعود استقلال با درخشش دیاباته و غفوری

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۴۲
کد خبر: 412405
صعود استقلال با درخشش دیاباته و غفوری

تیم استقلال در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات به مصاف تیم الکویت کویت رفت و در یک بازی آسان با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، استقلال که این روزها در شرایط عجیبی به سر می‌برد و مشکلات زیادی برای این تیم به وجود آمده است، امروز در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الکویت کویت رفت.

آبی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند ولی موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق نکردند تا این‌که روی پاس بلند محمد دانشگر و حرکت خوب شیخ دیاباته به گل اول رسیدند. به جز این گل استقلال موقعیت خاصی نداشت و تنها چند بار روی حرکات فردی قائدی صاحب فرصت شد. در مقابل تیم الکویت هم در چند صحنه خطرناک ظاهر شد و یک بار هم حسین حسینی با واکنش به موقع خود مانع از گلزنی حریف شد.

در نیمه دوم شاگردان مجیدی بازی را هجومی آغاز کردند و شیخ دیاباته پس از این‌که یک موقعیت خوب را از دوقدمی دروازه از دست داد، چند دقیقه بعد روی سانتر عالی غفوری گل دوم را زد. دیاباته که در این بازی حسابی آماده نشان می‌داد روی گل سوم هم تاثیرگذار بود و وریا غفوری روی خطایی که دیاباته مدافع تیم کویتی گرفت گل سوم آبی‌ها را به ثمر رساند. پس از این گل هر دو تیم چند موقعیت خلق کردند که بی دقتی بازیکنان استقلال و درخشش حسینی مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

استقلال با این پیروزی به مرحله بعدی پلی‌آف راه پیدا کرد و روز سه‌شنبه باید به مصاف تیم الریان قطر در کشور قطر برود.