۰ نفر

عذرخواهی روابط عمومی فرودگاه مهرآباد از بازیکنان استقلال

۴ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۲۶
کد خبر: 412145
عذرخواهی روابط عمومی فرودگاه مهرآباد از بازیکنان استقلال

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد ضمن پوزش از بازیکنان تیم استقلال و آرزوی پیروزی در بازی پیش رو اعلام کرد که رفتار نادرست کارگر خدماتی با مهاجم استقلال را پیگیری می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: پس از اینکه شیخ دیاباته مهاجم سرشناس تیم فوتبال استقلال تهران، در فرودگاه مهرآباد از رفتار یک کارگر خدماتی متعجب و آزرده شد، با شرکت پیمانکار مرتبط صحبت شد تا ضمن انجام اقدامات لازم، به وی و همه کارگران تحت استخدام خود یادآوری کند که آن‌ها  موظف به رعایت احترام کامل به همه مسافران فرودگاه بوده و تنها مجاز به انجام امور محوله هستند. 

قرار بود کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار با الکویت از طریق پرواز چارتر از فرودگاه مهرآباد تهران، شب گذشته راهی امارات شود اما این اتفاق رخ نداد.

مجوز پرواز تیم استقلال برای فرود در فرودگاه دوبی صادر نشد، به همین دلیل اعضای تیم فرودگاه مهرآباد را به مقصد هتل فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کردند تا صبح امروز (جمعه) به امارات سفر کنند.

کاروان تیم فوتبال استقلال که از شب گذشته با مشکلاتی برای پرواز به امارات مواجه شده بود، در نهایت وارد خاک این کشور شد.

قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال بلافاصله برای استراحت راهی هتل شده و ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران یک جلسه تمرینی برگزار کنند.

آبی پوشان فردا در امارات میزبان الکیوت کویت خواهند بود.​