۰ نفر

برنامه بازی‌تیم‌های ایرانی از تقویم آسیا حذف شد

۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱:۳۰
کد خبر: 410641
برنامه بازی‌تیم‌های ایرانی از تقویم آسیا حذف شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب اقدام به حذف برنامه بازی‌های تیم‌های استقلال و شهر خودرو ایران از تقویم سایت خود کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اقدامی عجیب به حذف برنامه بازی‌های دو تیم استقلال و شهر خودرو دو نماینده ایران از تقویم سایت خود کرده است.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده است که برنامه دیدارهای دیگر تیم‌ها در پلی آف در تقویم این سایت قرار دارد.

این در شرایطی است که جمعه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری بازی‌های نمایندگان کشورمان در کشور سوم خبر داده بود که این موضوع اعتراض فدراسیون فوتبال و 4 نماینده کشورمان را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا روز گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شود و اعلام شد که تا امروز به AFC برای تجدید نظر در تصمیمش وقت داده می‌شود و در صورتی که این تصمیم تغییر نکند، تیم‌های ایرانی کناره‌گیری خواهند کرد.

با این حال و در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران درخواستی مبنی بر کناره‌گیری را به ای اف سی رسما ارسال نکرده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه دو تیم ایرانی حاضر در پلی آف را که قرار بود سه‌شنبه برگزار شود، حذف کرده است.

البته باید دید که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا با حذف تاریخ بازی‌های شهر خودرو و استقلال و باتوجه به شرایط به وجود آمده قرار است دیدار دو نماینده ایران را به تعوق بیاندازد یا اینکه اتفاقاتی دیگر از جمله حذف دو نماینده ایران از این مسابقات در دستور کار قرار دارد.