۰ نفر

کالدرون: حقیقت را در اینستاگرام می‌گویم!

۵ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
کد خبر: 404990
کالدرون: حقیقت را در اینستاگرام می‌گویم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان این است که بازی فردا مقابل نساجی را پیروز شوند تا نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، گابریل کالدرون در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب بازی معوقه هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: برای ما هر بازی یک فینال است. همه بازی‌ها سخت است و طبیعی است همه می‌خواهند در برابر ما پیروز شوند. ما با نهایت احترام به تیم مقابل دوست داریم این بازی را با پیروزی تمام کنیم و نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

او درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: این اتفاقی است که شش ماه پییش افتاده است و نمی‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم و فقط می‌خواهم به بازی فکر کنم.

او درباره برنامه‌هایش برای پرسولیس گفت: من از شرایط امروز تیم خیلی راضی هستم. بعضی از سختی‌ها طبیعی بود که وجود داشته باشند و بعضی مشکلات هم غیر عادی بود ولی با آن مواجه شدیم. خوشحالم جانشین مربی‌ای هستم که موفقیت‌های زیادی برای تیم به ارمغان آورده است. اینکه فلسفه جدیدی به تیم بیاید زمان می‌برد. وقتی شما مسئولیت تیمی را بر عهده داشته باشید که قبلا قهرمان بوده، آوردن فلسفه جدید زمان‌بر است. رابطه خوبی بین و من و بازیکنان وجود دارد و من از این بابت خوشحالم. ما هدف مربی قبلی را دنبال می‌کنیم و آن این است که قهرمان شویم. من این چالش را پذیرفتم چون می‌دانستم این بازیکنان وقتی سه بار قهرمان شدند می‌توانند قهرمانی چهارم را به دست آورند.

سرمربی پرسپولیس درباره گلایه هایی که از باشگاه دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه کسانی هستند که حقیقت را بیان نمی‌کنند. من در این مدت سکوت کردم چون می‌خواستم به کارم ادامه دهم و روی هدفم متمرکز باشم. هدف من ایجاد یک تیم جدید بود و به خاطر این از مسائل شخصی خود حرف نمی‌زنم. آنها می‌خواهند تمرکز من به هم بخورد و باعث نگرانی من شوند. بعد از بازی در این رابطه بیشتر حرف می‌زننم چون بازی پیش برای من در اولویت است. من شش ماه تلاش کردم که تیم ثبات داشته باشد و ما به این هدف رسیدیم.

او ادامه داد: من این را نمی‌پذیرم که باعث عدم رضایت من بشوند. من دوست دارم به کارم در تیم ادامه دهم و شرایطی را مطرح خواهم کرد. ما یک تیم عالی داریم و برای ادامه کار نیاز به چند بازیکن و یک سازمان‌دهی جدید داریم. من آرامش خود را حفظ کردم و آنها نتوانستند آرامش من را به هم بزنند. فردا می‌خواهیم یک خوشحالی خوب را به هواداران بدهیم. ما شادی‌های تیم را در بازی‌های بیرون از خانه داشتیم. ما با نهایت احترام به تیم حریف می‌خواهیم بازی را ببریم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

او درباره مطلبی که در صفحه اینستاگرامش منتشر شد و اینکه شایعه شده بود شخص دیگری صفحه او را مدیریت می‌کند گفت: صفحه شخصی من توسط خودم و پسرم کنترل می‌شود. ترجمه فارسی آن مطلب هم با تایید من انجام شده است. متاسفانه دروغ‌هایی گفته می‌شود که من با مردم فاصله بگیرم. من از هواداران می‌خواهم صفحه شخصی من را دنبال کنند. من حقیقت را آنجا بیان می‌کنم. باعث تاسف است که این دروغ بچرخد که شخص دیگری صفحه من را مدیریت می‌کند.