۰ نفر

توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره ۲و نیم میلیون دلار پاداش‌ آسیایی

۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۱
کد خبر: 403399
توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره ۲و نیم میلیون دلار پاداش‌ آسیایی

ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس درباره پاداش‌های آسیایی سرخپوشان گفت که اسناد مالی پاداش‌ها ثبت شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد پاشا که در چهار سال اخیر ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس بوده درباره بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس مبنی بر اینکه اسناد مربوط به دو و نیم میلیون دلار از پاداش‌های آسیایی پرسپولیس به ثبت نرسیده و در دفاتر مالی باشگاه موجود نیست، گفت: اسناد مربوطه بعد از تهیه گزارش از سوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس و با تأخیر در دفاتر مالی باشگاه ثبت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: پاداش‌ها در چند مرحله وصول شد و فوراً هم با دستور مدیران باشگاه هزینه شد. زمانی که گروه تحقیق و تفحص مجلس گزارش تهیه می‌کرد، اسناد هزینه کرد این درآمدها هنوز در دفاتر باشگاه ثبت نشده بود، چرا که ما به دلیل مشکلات موجود و تحریم‌ها اسناد وصول مبالغ ارزی را با تأخیر از خارج کشور دریافت کردیم. در واقع این مبالغ و هزینه کرد آنها بعد از گزارش تحقیق و تفحص مجلس در دفاتر مالی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت هیچ مشکلی نیست و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور که در باشگاه مستقر بوده و هستند هم، گزارش‌هایی تهیه کرده‌اند و ثبت اسناد مربوط به این دو و نیم میلیون دلار را رویت کرده‌اند.

ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به گزارش منتشره و دغدغه‌های هواداران عزیز برای رفع هرگونه ابهام، لازم دانستم این توضیحات را ارائه دهم.