۰ نفر

استراماچونی: هنوز در دلم امید بازگشت به استقلال نمرده است

۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۰:۵۷
کد خبر: 400712
استراماچونی: هنوز در دلم امید بازگشت به استقلال نمرده است

آندره‌آ استراماچونیبار دیگر با اشاره به احتمال بازگشت به راس کادر فنی استقلال در صورت حل مشکلات، با هواداران آبی‌ها درد و دل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، استراماچونی در این گفت‌وگوی کوتاه اظهار داشت: از اعماق وجودم ناراحتم که داستان به این شکل تمام شد، فکر نمی‌کنم هیچ‌کس خواستار چنین چیزی بود. هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای ادامه همکاری با استقلال انجام دادیم اما متاسفانه از سوی باشگاه به طور مداوم سیگنال‌هایی دریافت می‌کردم که ادامه کار را غیرممکن می‌کرد.

وی در ادامه گفت: شایعاتی که درباره داشتن پیشنهاد از سوی باشگاه‌های دیگر مطرح شده، بی‌اساس است و همچنان امید بازگشت به این تیم بزرگ را در دل دارم. البته اگر باشگاه ثابت کند که قادر است به معنای واقعی مشکلات و مسائل کنونی را حل و فصل کند.

استراماچونی ادامه داد: تنها کسانی که مرا به خوبی می‌شناسند، درک می‌کنند که چقدر تحمل تماشای بازی امروز تیمم از راه دور سخت بود. در حال حاضر بسیار ناراحت هستم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم. تنها تمایل دارم که بگویم هواداران استقلال شگفت‌انگیز و ایرانی‌هایی که با آنان ملاقات کردم، فوق‌العاده هستند و تمام جهان باید این موضوع را بدانند.

وی در پایان با جمله‌ای احساسی تصریح کرد: آبی را در قلبم جا داده و با خود آوردم و از صمیم قلب بابت محبتی که از سوی تمام هواداران دریافت کردم، به خود می‌بالم.