۰ نفر

فتحی: قول می‌دهم استراماچونی سرمربی استقلال بماند

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۳:۵۴
کد خبر: 400188
فتحی: قول می‌دهم استراماچونی سرمربی استقلال بماند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حالا که استقلال نتایج درخشانی در لیگ برتر کسب کرده و با شایستگی صدرنشین شده است منطقی است استراماچونی را رها کنیم؟ این مربی علاقه دارد به همکاری‌اش ادامه دهد و این قول را می‌دهم او تا پایان فصل سرمربی استقلال خواهد ماند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «امیر حسین فتحی» در یک برنامه ورزشی تلویزیونی حضور پیدا کرد و درباره شرایط استقلال، قهر آندره‌آ استراماچونی، ادامه همکاری باشگاه استقلال با سرمربی ایتالیایی، شایعه حذف از لیگ قهرمانان آسیا و... حرف زد. گزیده حرف‌های مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

به توانایی‌های استراماچونی ایمان داریم

باشگاه استقلال با مطالعه و بررسی سوابق استراماچونی با وی قرارداد همکاری بست و به توانایی‌های فنی وی اعتماد و اعتقاد کامل داریم. در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر که نتایج خوبی کسب نمی‌کردیم از وی حمایت کردیم و این حمایت ادامه خواهد داشت.

استراماچونی تا پایان فصل سرمربی استقلال است

حالا که استقلال نتایج درخشانی در لیگ برتر کسب کرده و با شایستگی صدرنشین شده است منطقی است استراماچونی را رها کنیم؟ این مربی علاقه دارد به همکاری‌اش ادامه دهد و این قول را می‌دهم او تا پایان فصل سرمربی استقلال خواهد ماند.

تا دوشنبه پول استراماچونی پرداخت می‌شود

تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران روز به روز بیشتر می‌شود، روز اول که با استراماچونی قرارداد همکاری بستیم انتقال پول به مراتب بهتر از امروز بود. با تمام دشواری‌هایی که تاکنون داشتیم پرداخت‌هایی انجام شده است و تا روز دوشنبه مطالبات پول از طریق «اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

دستیاران استراماچونی استقلال را تمرین دادند

وی درباره قهرکردن استراماچونی و تمرین ندادن استقلال توسط وی در تمرین امروز «شنبه» اظهار داشت: وی از نخستین لحظه ای که هدایت استقلال را بر عهده گرفت یک روز نیز مرخصی نگرفت و با جدیت به کارش ادامه داد و امروز در محل تمرین حاضر شد اما دستیارانش وظیفه هدایت تیم را عهده‌دار شدند.

به هیچ گزینه‌ای جز استراماچونی فکر نمی‌کنیم

باشگاه استقلال به هیچ گزینه‌ای جز آندره‌آ استراماچونی فکر نمی‌کند و او سرمربی استقلال است. هواداران عزیز استقلال شرایط باشگاه و مشکلات جامعه را درک می‌کنند و از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند. استراماچونی با قدرت در استقلال به کارش ادامه می‌دهد تا بتوانیم افتخارات با ارزشی را به دست آوریم.

قراردادی که باشگاه استقلال با استراماچونی به امضا رسانده مطابق با استانداردادهای فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) بود و اگرچه طبق شرایط فیفا اگر ۲ ماه حقوق وی پرداخت نشود می‌تواند فسخ قرارداد صورت بگیرد اما هرگز این اتقاق رخ نخواهد داد.

دیابته از استقلال جدا نمی‌شود

شیخ دیاباته با استقلال قرارداد ۲ ساله‌ای را به امضا رسانده است که در آن هیچ بندی برای فسخ قرارداد وجود ندارد و مبلغ قرارداد وی ۵۰۰ هزار دلار است.

«روزبه چشمی»، «شیخ دیاباته» و «مهدی قائدی» پیشنهاداتی از سوی تیم های خارجی دارند اما در استقلال می‌مانند و از این تیم جدا نخواهند شد.

مهاجم با کیفیت خارجی می‌گیریم

برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به دنبال تقویت تیم هستیم و با هماهنگی استراماچونی مهاجم خارجی جذب خواهیم کرد. البته بازیکنی خواهیم گرفت که کیفیت فنی بالای فنی داشته باشد.

مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کردیم

هر زمان استقلال اوج می‌گیرد حاشیه‌هایی برای این تیم شکل به وجود می آید. ما مجوزهای لازم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کردیم اما هفته پیش از طریق فدراسیون بین‌المللی فوتبال متوجه شدیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا ابهاماتی برای باشگاه استقلال و تراکتور دارد که پیگیر آن هستیم تا این موضوع برطرف شود و فدراسیون فوتبال به دنبال پاسخگویی است.

تمام مشکلات ۴ دهه استقلال را من باید پاسخ دهم؟

تمام مشکلات ۴ دهه استقلال را من باید پاسخ دهم؟ اینکه فوتبال ایران با مشکل و فقر زمین تمرین روبروست را من باید جوابگو باشم؟ در روزهایی که استقلال نتایج خوبی کسب و حتی رقیب نیز از نمایش‌های استقلال تعریف و تمجید می‌کند، دوستانی جوسازی می‌کنند. اینها خط دهی است و دوست ندارم درباره این شرایط حرف بزنم. نمی‌دانم چرا وقتی برنده از زمین خارج می‌شویم عده‌ای ‌می‌خواهند مدیریت را زیر سوال ببرند. افرادی که آرامش و موفقیت استقلال را دوست ندارند این حاشیه‌سازی‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند.

پول جانواریو را از طریق فیفا می‌دهیم

جانواریو از باشگاه استقلال شکایت کرده است که به دنبال این هستیم همچون پروپیچ مطالبات این بازیکن را نیز از طریق فیفا حل کنیم و به طور حتم در این رابطه رابطه رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند بتوانیم مشکل پروپیچ را حل کنیم اما این اتفاق رخ داد و چند روز پیش فیفا این موضوع را تایید کرد.

نسبت به تیم‌های مدعی کمتر پول خرج کرده‌ایم

باشگاه استقلال در این فصل نسبت به فصل گذشته هزینه‌های کمتری داشت و بودجه تیم را ۳۰ درصد ارزان‌تر بستیم. در لیگ نوزدهم از تیم‌های مدعی و بالانشین لیگ برتر کمتر قرارداد بسته‌ایم. باشگاه استقلال همچون پرسپولیس باید از حامیان مالی خود پول بگیرد تا مطالبات بازیکنان و مربیان را پرداخت کند. بارها شده است از حامیان مالی استقلال قول پول گرفتیم اما آنها به قول خود وفا نکرده و در نتیجه من نیز نزد اعضای تیم بدقول شدم.

چیزی را از استراماچونی پنهان نکردیم

فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرده بود سهیمه حضور ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ است و این موضوع را به استراماچونی منتقل کردیم اما بعدها سهمیه ایران به ۲+۲ تغییر کرد و در این باره مقصر نبودیم و هیچ موضوعی را از سرمربی استقلال پنهان نکردیم. این مشکل استقلال نیست و استراماچونی بابت آن ناراحت نیست و حتم دارم با وی به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد.

پول هوادار استقلال را می‌دهیم

باشگاه استقلال از ترابوزان اسپور بابت انتقال سید مجید حسینی طلبکار است و با توجه به اینکه باشگاه ترکیه‌ای قرار بود این طلب را ۲ ماه دیگر پرداخت کند یکی از هواداران استقلال مبلغ ۸۸ هزار دلار داد اما با توجه به بیماری همسر رییس هیات مدیره استقلال نتوانستیم این مبلغ را به آن شخص برگردانیم اما این موضوع نیز حل می‌شود.