۰ نفر

مشکل بشار رسن برای بازگشت به پرسپولیس چیست؟

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۴۶
کد خبر: 395518
مشکل بشار رسن برای بازگشت به پرسپولیس چیست؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه فسخ قرارداد بشار رسن با پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، افشین پیروانی درباره خبر اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و تعطیلی تمرین امروز این تیم، گفت: متاسفانه دوستان مانور داده اند که بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده اند. ما بازیکنی داریم که از دو سال پیش هنوز از تیم طلب دارد. تعداد زیادی از بازیکنان از سال گذشته طلب دارند. امسال هم نفرات ما کمترین دریافتی را در میان تیم ها داشته اند و نزدیک به ۱۰، ۱۲ درصد گرفته اند. با این حال پرسپولیسی ها تمام قد و به عشق پرسپولیس ایستاده اند.

وی ادامه داد: بازیکنان هر روز گلایه می کنند که از باشگاه طلب دارند ولی امروز، روز استراحت تیم است و بحث اعتصاب درست نیست.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم دعوت از شجاع خلیل زاده به تیم ملی تصریح کرد: دعوت نشدن شجاع فنی نیست. نه اینکه الان در پرسپولیس باشم و این حرف را بزنم. قبل از حضور در پرسپولیس هم از یکسری بازیکنان بخصوص شجاع دفاع کرده بودم. این بازیکن هفت، هشت قهرمانی دارد و در فینال آسیا بازی کرده است. شجاع بازیکن تاثیر گذاری است. مگر می شود بازیکنی مثل او حتی یک مرحله هم به اردوی تیم ملی دعوت نشود؟

پیروانی یادآور شد: شجاع هر خلاف و اشتباهی کرده است، به بزرگی خودشان ببخشند. او یک زمان علیه سرمربی سابق تیم ملی صحبت کرد. باید گذشت کنیم. شجاع اگر به تیم ملی دعوت شود می تواند کمک کند تا دیگر این شرایط نباشد؛ یعنی برای اولین بار در تاریخ باید در این مرحله دعا کنیم که بحرین با عراق مساوی کند با پیروز شود. بیاییم بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنیم! اینکه در فوتبال کینه داشته باشیم برای فوتبال ملی قشنگ نیست.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فرشاد احمدزاده گفت: احمدزاده سال گذشته خارج از ایران بازی می کرد و بازیکن بزرگی است. او در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و قول داد دیگر مشکلی سر نمی زند. به فرشاد تذکر ندادیم چون خودش فوتبالیست بزرگی بوده است. شخصا قول می دهم از این به بعد فرشاد احمدزاده دیگری را می بینید!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره احتمال فسخ قرارداد بشار رسن هافبک عراقی این تیم تاکید کرد: از هواداران می خواهم اطلاعات دقیق را از خود باشگاه بگیرند. بشار مشکل پاسپورت و ویزا دارد که حل شدن آن یک تا ۴۵ روز زمان می برد. او از سرمربی پرسپولیس هم اجازه گرفته است تا با پاسپورت تمدید شده برگردد!

پیروانی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد، در پایان قهر مهدی شیری از پرسپولیس را هم تکذیب کرد و گفت: روز گذشته پدر مهدی شیری جراحی کرده بود و به تمرین نیامد ولی گفتند این بازیکن قهر کرده است. مهدی حتی دیروز با باشگاه تماس گرفت و گفت می خواهم قراردادم را تمدید کنم.