۰ نفر

گفت‌وگو با آرش رضاوند،‌ هافبک هجومی استقلال؛

استراماچونی دلیل پیشرفت استقلال است

۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۷:۰۰
کد خبر: 392358
استراماچونی دلیل پیشرفت استقلال است

لیگ برتر نوزدهم در هفته‌های اخیر برای آبی‌های پایتخت، رؤیایی سپری شده است. شاگردان استراماچونی با پیروزی در بازی‌های گذشته بخصوص برد شیرین و دلچسب 4- 2 مقابل تراکتور در تبریز، خود را مهیای مصاف امروز مقابل صنعت نفت کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  بردهای پیاپی مردان آبی در هفته‌های گذشته باعث شده آنها با امیدواری بیشتری به استقبال بازی‌های پیش رو بروند. آرش رضاوند درخصوص شرایط این تیم در آستانه دیدار با صنعت نفت آبادان گفت:«در هفته‌های اخیر بخصوص بازی با تراکتور بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم. تلاش کردیم در تبریز برنده باشیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. مهم‌ترین دلیل بردمان مقابل تراکتور این بود که پس از دریافت گل، تمرکزمان را از دست ندادیم.»

پیش از دربی پایتخت در هفته چهارم، رضاوند داشت، با قاطعیت گفت که استقلال تا دو هفته دیگر متحول می‌شود. اتفاقی که رخ داد و استقلال پس از باخت در دربی و تساوی مقابل ذوب آهن، موفق شده تمام بازی‌هایش در لیگ و جام حذفی را با برد پشت سربگذارد.‌ هافبک استقلال درخصوص این صحبتش بیان داشت: «پیشگو نیستم اما از تمرینات و وضعیت تیم مطمئن بودم که این اتفاق بزودی خواهد افتاد. ما در هفته‌های ابتدایی بدشانس بودیم و در دقایق آخر بازی گل می‌خوردیم. مطمئن بودیم که شرایط همان‌طور باقی نخواهد ماند و بدشانس‌های‌مان تمام خواهد شد. استقلال تیم جوان و خوبی است و به  شرایط ایده‌آل رسیده است. از طرفی استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد که آنها همیشه خواهان پیروزی تیم‌شان هستند. در استقلال شرایط به گونه‌ای است که همیشه باید برنده باشی و خوشبختانه در شش بازی گذشته این اتفاق افتاده و سعی می‌کنیم ادامه داشته باشد.»

رضاوند به دلایل پیشرفت استقلال در هفته‌های اخیر اشاره کرد:«دلیل پیشرفت استقلال، استراماچونی و تمرینات خوب اوست. درضمن هواداران از ابتدای فصل هم تیم را با وجود نتایج نه‌چندان خوب حمایت کردند. همه اینها دست به دست هم داد تا استقلال در شرایط خوبی قرار بگیرد اما مسیر دشواری برای قهرمانی در پیش داریم. تیم‌های بسیار خوبی مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، پدیده و حتی فولاد هستند و همه مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند.»

بازیکن شماره 88 استقلال ادامه داد: «از همان ابتدا همه می‌دانستند که استقلال پیشرفت خواهد کرد. خیلی زود توانستیم فاصله امتیازات‌مان با مدعیان را کم کنیم و این خیلی مهم بود که زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم. استراماچونی همیشه از بزرگی استقلال صحبت می‌کند. به هرحال استقلال تغییرات زیادی داشت و این موضوع زمان می‌برد تا بازیکنان به هماهنگی برسند. ما مصدومان زیادی داریم اما بچه‌ها آنقدر خوب تمرین می‌کنند تا بتوانند جایگزین خوبی برای مصدومان باشند. هم‌قسم شدیم تا فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.» صحبت‌های پایانی رضاوند درباره دیدار امروز آبی‌ها مقابل صنعت نفت است:«صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و این تیم در فصل جاری مهره‌های زیادی دارد و در حال حاضر هم در جدول رده‌بندی در جایگاه پنجم ایستاده. این موضوع نشان دهنده قدرت این تیم است و بازی خیلی سختی خواهد بود اما خوشبختانه بازی ما مقابل این تیم در ورزشگاه خانگی است و مطمئن باشید با حضور هواداران می‌توانیم از پس صنعت نفت هم برآییم. گرفتن سه امتیاز بازی با صنعت نفت خیلی مهم است و می‌تواند موقعیت ما را در جدول بهتر کند.»