۰ نفر

جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی بیشتر می‌شود؟

۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱:۱۴
کد خبر: 386387
جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی بیشتر می‌شود؟

استقبال بی‌نظیر بانوان از دیدار تیم ملی در سوی مقابل با کم محلی آقایان روبرو شده چرا که طبق آمار تاکنون در مجموع ۲۶جایگاهی که در اختیارشان قرار گرفته شده و از مجموع بیش از ۲۰هزار صندلی حدود ۵هزار بلیت فروخته شده که نشان از استقبال حدود ۲۵درصدی آن‌ها از این مسابقه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سهم آقایان در استقبال از بازی تیم ملی در ۲۶ جایگاه فقط کمی بیشتر از بانوان در ۴ جایگاه است.

بازی ایران کامبوج به لحاظ اینکه بعد از مدت‌ها با حضور بانوان در ورزشگاه همراه است از هر جهت دیدار خاصی است و در روز‌های اخیر در مورد نحوه بلیت فروشی این بازی و میزان استقبال از آن صحبت‌های زیادی مطرح شده است.

در سامانه فروش بلیت ورزشگاه آزادی برای بازی ایران - کامبوج ابتدا یک جایگاه در اختیار بانوان پنجشنبه شب گذشته قرار گرفت که به سرعت بلیت‌هایش فروش رفت و صبح جمعه ۳ جایگاه دیگر هم باز شد که بلیت‌های این ۳ جایگاه هم در کمتر از ۲ ساعت به طور کامل به فروش رسیده و تکمیل ظرفیت شد.

این استقبال بی‌نظیر بانوان از دیدار تیم ملی در سوی مقابل با کم محلی آقایان روبرو شده چرا که طبق آمار تاکنون در مجموع ۲۶ جایگاهی که در اختیارشان قرار گرفته شده و از مجموع بیش از ۲۰ هزار صندلی حدود ۵ هزار بلیت فروخته شده که نشان از استقبال حدود ۲۵ درصدی آن‌ها از این مسابقه دارد.

با وجود مطالبه عمومی بانوان نسبت به افزایش سهمیه بلیت فروشی به نظر می‌رسد از جایگاه‌های باقی مانده بازهم صندلی‌هایی به آن‌ها اختصاص داده شود.

در حال حاضر به جز ۳۶ جایگاه طبقه دوم که هنوز در مورد آن تصمیم گیری نشده است، ۵ جایگاه در طبقه اول به اضافه یک جایگاه کوچک بالای تونل ورودی آمبولانس‌ها که پشت دروازه محسوب می‌شود (جایگاه A۱۰) بسته‌اند و با توجه به استقبال خوب بانوان و مطالبه آن‌ها نسبت به این مورد به نظر می‌رسد احتمال باز شدن چند جایگاه دیگر برای ان‌ها وجود دارد. اگر در نظر بگیریم جایگاه A۵ برای ایجاد فاصله ایمنی میان جایگاه بانوان و آقایان تعبیه شده در سوی دیگر جایگاه A۱۴ هم چنین شرایطی خواهد داشت، ولی امکان فروش بلیت برای جایگاه‌های A۱۱، A۱۲ و A۱۳ برای بانوان وجود دارد.