۰ نفر

بازدید نمایندگان فیفا از گیت ورودی زنان در ورزشگاه آزادی

۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
کد خبر: 382068
بازدید نمایندگان فیفا از گیت ورودی زنان در ورزشگاه آزادی

نمایندگان فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) امروز (جمعه) ضمن بازدید از گیت ورود زنان به ورزشگاه آزادی، اعلام کردند فیفا به قوانین داخلی کشورها احترام خواهد گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هیات اعزامی فیفا به ایران، در آغاز ورود به کشور با حضور در وزارت ورزش و جوانان، ضمن جلسه با مسوولان این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال، درباره نحوه حضور زنان در ورزشگاه آزادی بحث و تبادل نظر کردند. این هیات سپس به اتفاق «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آزادی رفتند و از گیت‌های ورودی زنان و جایگاهی که فدراسیون برای این قشر در ورزشگاه در نظر گرفته است بازدید کردند.

در این بازدید نماینده فیفا تاکید کرد ما به قوانین داخلی تمام کشورهای عضو فدراسیون جهانی فوتبال احترام می‌گذاریم و هدف از این سفر اطمینان از فراهم بودن مقدمات حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج و سایر دیدارهای بین‌المللی است.

در این دیدار فدراسیون فوتبال به نمایندگان فیفا اطمینان داد مقدمات حضور زنان علاقه‌مند به فوتبال در بازی ایران و کامبوج فراهم است و زنان ایرانی به زودی برای تماشای دیدارهای فوتبال به ورزشگاه‌ها می‌روند.

بنا به اعلام مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج زنان به صورت رسمی به ورزشگاه خواهند رفت. این بازی در تاریخ هجدهم مهرماه برگزار می‌شود.