۰ نفر

جدیدترین اظهار نظر بیرانوند درباره خداحافظی‌اش از فوتبال

۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲:۴۰
کد خبر: 381978
جدیدترین اظهار نظر بیرانوند درباره خداحافظی‌اش از فوتبال

دروازه‌بان پرسپولیس درحالی که در صحبت‌های روز چهارشنبه خود با خبرنگاران قویا مصاحبه خود درباره خداحافظی از فوتبال ایران را تکذیب کرده که در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان کرده صحبت درباره خداحافظی از فوتبال را به خاطر عصبانی بودن و در جمع دوستانه مطرح کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پس از انتشار خبر محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند از سوی کمیته انضباطی، این دروازه‌بان طی گفت‌وگویی، از خداحافظی‌اش از فوتبال ایران خبر داد. این اظهارات بیرانوند درحالی مطرح شد که اصرار داشت این اظهاراتش به نقل از او منتشر شود.

در همین حال و پس از گذشت چند روز، بیرانوند روز چهارشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب عنوان کرد: "خنده‌دار است که بازیکن 26 ساله از فوتبال خداحافظی کند. امسال سال ششم بازی حرفه‌ای من است و افتخارات بزرگی در ایران کسب کرده‌ام. به دنبال این بودم که واکنشی به خبر خداحافظی‌ام داشته باشم اما سکوت کردم. من خداحافظی‌ام را تکذیب می‌کنم و به دنبال آرزوهای بزرگ هستم که یکی از آن‌ها قهرمانی در آسیا است" .

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری درباره مصاحبه‌ای که از او منتشر شد، گفت: "شما صدای من را دارید؟ فایل صوتی من را بیاورید و پخش کنید. سند را رو کنید و اصلا بروید و ببینید که خطی که بنده به تو پیام داده‌ را درآوردید که بنام چه کسی است. اگر شما رو کردید من آن را تایید می‌کنم!"

این اظهارات بیرانوند درحالی مطرح می‌شود که حالا گفت‌وگویی تازه از او منتشر شده که نشان می‌دهد، دروازه‌بان پرسپولیس تلویحا مصاحبه خود را تایید کرده است. او در این گفت‌وگو با اشاره به موضوع خداحافظی‌اش از فوتبال ایران گفت: من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام اما عصبی بودم و صحبتی با دوستانم انجام داده بودم (مبنی‌بر اینکه) خسته‌ شده‌ام (چون) هر بازی محرومم می‌کنند".