۰ نفر

جریمه 40میلیونی استقلال

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۲۷
کد خبر: 380942
جریمه 40میلیونی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را ۴۰۰میلیون ریال جریمه مالی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

مسابقه تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان که در هفته دوم لیگ نوزدهم برگزار شد، شاهد تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم استقلال از جمله فحاشی به داور، پرتاب بطری و سنگ به سمت داوران و ورود غیرمجاز به زمین بازی بود.

بذنبال این اتفاقات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال را به پرداخت جریمه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی محکوم کرد؛ این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین تیم استقلال به دلیل سوء‌رفتار تیمی باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای نیز قابل تجدید نظر است.

تیم شهر خودرو مشهد به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب به داخل زمین در دیدار برابر شهرداری بوشهر باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته دوم برگزار و از سوی رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت؛ بر این اساس وی به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد.

باشگاه نساجی مازندران به دلیل فحاشی به داوران، الفاظ رکیک، پرتاب بطری و سنگ از سوی تماشاگرانش به جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل نشر اکاذیب علیه داوران از طریق مصاحبه بعد از بازی برابر گل‌ریحان البرز طبق ماده ۷۱ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی و توهین تماشاگرانش به کمک داور و پرتاب بطری به سمت کمک داور و پرتاب ترقه در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند؛ این رای قابل تجدید نظر است.

تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی‌جم در جریان دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن شامل فحاشی به داور مسابقه، به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی باشگاه پارس جنوبی‌جم شد.